Błąd-Klasa postaci
IcOzTeGo
09.07.2010
Co tu jest źle ?????
Albo napiszcie co źle albo dajcie całe .sma
Z góry thx
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 09.07.2010 18:07
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
"Szturmowiec"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy
natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z
noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest
odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100
pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po
trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny,
gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie
granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim
znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde
zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza",
};
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
Albo napiszcie co źle albo dajcie całe .sma
Z góry thx
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 09.07.2010 18:07
Cypis'
09.07.2010
brakuje jednej klamry tutaj:
i przecinka u rambo tutaj:
jeszcze tu przecinek jest zle ustwainy
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.07.2010 19:33
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
}
i przecinka u rambo tutaj:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Szturmowiec"
};
jeszcze tu przecinek jest zle ustwainy
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty",
"Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza"
};
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.07.2010 19:33
IcOzTeGo
10.07.2010
Thx mam jeszcze jedną pytanie daje tu żeby nie zakładać nowego tematu.
Nie znalazłem nigdzie jak robić itemy do Cod-a wiec proszę o pomoc.
Mam kolejny błąd z postaciami
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 10:53
Nie znalazłem nigdzie jak robić itemy do Cod-a wiec proszę o pomoc.
Mam kolejny błąd z postaciami
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper, SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",
"SWAT",
"Predator"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duĹĽo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, ktÄ‚Ĺ‚ry zabiera sporo zycia wszystkim znajduj±cym siÄ‚â€žĂ˘â€žË blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);
}
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 10:53
Cypis'
10.07.2010
daj to tak:
a zeby nie bugowalo ci sie u szpiega i w innchy klasach np. niewidzialnosc i stroj przeciwnika to:
zmień ta linijkę:
NA:
a jeszcze swat u ciebie nie dostanie tarczy tu masz opisane co i jak z ta tarcza Cod mod - pomoc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i jeszcze o ta itemy to masz tu CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 10.07.2010 13:05
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper, SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",
"SWAT",
"Predator"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duzo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, ktory zabiera sporo zycia wszystkim znajdujacym sie blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);
}
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}
a zeby nie bugowalo ci sie u szpiega i w innchy klasach np. niewidzialnosc i stroj przeciwnika to:
zmień ta linijkę:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
NA:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
ZmienUbranie(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Partyzant)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
if(klasa_gracza[id] == Kamper)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
if(klasa_gracza[id] == Predator)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
}
a jeszcze swat u ciebie nie dostanie tarczy tu masz opisane co i jak z ta tarcza Cod mod - pomoc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i jeszcze o ta itemy to masz tu CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 10.07.2010 13:05
IcOzTeGo
10.07.2010
co mam źle
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 13:14
Załączone pliki
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 13:14
Cypis'
10.07.2010
Nie pisz literami : ł, ą, ę, ż, ź ,itp.
Miałeś kila błędów
Miałeś kila błędów
Załączone pliki
IcOzTeGo
11.07.2010
A możesz powiedzieć jakie to błędy i napisać coś o itemach bo w tym temacie nie ma funkcji .
Cypis'
11.07.2010
to zalezy jaka funkcje ma miec item podaj jakie chcesz nowe itemy moze pomoge
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 21:50
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 21:50
IcOzTeGo
11.07.2010
Jak byś dał spis funkcji i gdzie je dać było by lepiej bo się czegoś nauczę
Cypis'
11.07.2010
zobacz jak sa inne itemy zrobione to sie nauczysz ja sam sie na tym nauczylem ;]
IcOzTeGo
11.07.2010
Tak tylko gdzie bo w tym
nie ma funkcji
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2]; new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", "Buty Szturmowego", //1 "Podwojna Kamizelka", //2 "Wzmocniona Kamizelka", //3 "Weteran Noza", //4 "Zaskoczenie Wroga", //5 "Plaszcz Partyzanta", //6 "Morfina", //7 "Noz Komandosa", //8 "Podrecznik Szpiega", //9 "Tajemnica Generala", //10 "Notatki Ninji", //11 "Tajemnica Wojskowa", //12 "AWP Sniper",//13 "Adrenalina",//14 "Tajemnica Rambo",//15 "Wyszkolenie Sanitarne",//16 "Kamizelka NASA",//17 "Wytrenowany Weteran",//18 "Apteczka",//19 "Eliminator Rozrzutu",//20 "Tytanowe Naboje",//21 "Naboje Pulkownika",//22 "Ogranicznik Rozrzutu",//23 "Tarcza SWAT",//24 "Wytrenowany Rekrut",//25 "Pancerz Nomexowy",//26 "Notatki Kapitana",//27 "Modul odrzutowy" }; new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", "Cicho biegasz", "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", "Zadajesz wieksze obrazenia nozem", "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", "Masz LW premii niewidocznosci", "1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci", "Natychmiastowe zabicie z Noza", "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga", "Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen", "Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu", "Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga", "Natychmiastowe zabicie z AWP", "Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia", "Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp", "Dostajesz 10 HP co 5 sekund", "Masz 500 pancerza", "Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz", "Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP", "Nie posiadasz rozrzutu broni", "Zadajesz 10 obrazen wiecej", "Zadajesz 20 obrazen wiecej", "Twoj rozrzut jest mniejszy", "Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty", "Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz", "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz", "Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie", "Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy" };
nie ma funkcji
Cypis'
11.07.2010
funkie to jest to zle patrzysz niżej sa:
te to ja tylko do przykładu dałem
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 22:40
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
te to ja tylko do przykładu dałem
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 22:40
IcOzTeGo
11.07.2010
np. kamuflaż który daje 8 widzialności i 1/1 z noża
A skoro lubisz tak pomagać to możesz porobić jakieeś przykladowe do "nauczania"
A skoro lubisz tak pomagać to możesz porobić jakieeś przykladowe do "nauczania"
IcOzTeGo
11.07.2010
dziex
Mam pytanie
-Jak zrobić że można podnosić bronie
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 12.07.2010 00:00
Mam pytanie
-Jak zrobić że można podnosić bronie
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 12.07.2010 00:00
Cypis'
12.07.2010
wystarczy ze usuniesz to :
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
AmD
12.07.2010
co do itemu 1/1 z noża i nie widzialności
to zaczynamy:
Szukamy Lini:
i na samym dole dopisujujemy
schodzimy niżej do:
i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):
teraz szukamy:
i pod tym piszemy
teraz szukamy Lini:
i pod tym dajemy:
zapisujemy i Kompilujemy
Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
Użytkownik AmD edytował ten post 12.07.2010 09:13
to zaczynamy:
Szukamy Lini:
new const nazwy_przedmiotow[][]
i na samym dole dopisujujemy
"Item Przed ostatni", //pamietaj by dopisać , Item nr. 48
"Item Co robimy teraz" // 49
schodzimy niżej do:
new const opisy_przedmiotow[][]
i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):
"Z Nozem Wygladasz Jak Przeciwnik", // pamietaj o ,
"Masz 1/1 ze Scouta Oraz twoja widocznosc jest zredukowana do 8" // o to chodzi :)
teraz szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
i pod tym piszemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 8);
}
teraz szukamy Lini:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
i pod tym dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 49 && weapon == CSW_KNIFE){
damage+=2110;
}
zapisujemy i Kompilujemy
Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
Użytkownik AmD edytował ten post 12.07.2010 09:13
Cypis'
12.07.2010
jesli chcesz miec ten przedmiot to daj:
1. szukasz :
zmieniasz na:
2. szukasz:
zmieniasz na:
3. szukasz :
dodajesz za:
4.szukasz:
dodajesz za:
Sprawdz czy to dziala
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 12.07.2010 09:21
1. szukasz :
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy"
};
zmieniasz na:
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Toja nazwa"
};
2. szukasz:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
};
zmieniasz na:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"twoj opis"
};
3. szukasz :
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
dodajesz za:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage = float(health);
4.szukasz:
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
dodajesz za:
case 29:
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}
Sprawdz czy to dziala
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 12.07.2010 09:21