←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błąd-Klasa postaci

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 09.07.2010

Co tu jest źle ?????


new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
"Szturmowiec"
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy

natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z

noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest

odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100

pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po

trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny,

gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie

granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim

znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde

zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza",
};



}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");


give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}


Albo napiszcie co źle albo dajcie całe .sma
Z góry thx
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 09.07.2010 18:07
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 09.07.2010

brakuje jednej klamry tutaj:

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");


give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
}


i przecinka u rambo tutaj:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Szturmowiec"
};


jeszcze tu przecinek jest zle ustwainy

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty",
"Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza"
};


Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.07.2010 19:33
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 10.07.2010

Thx mam jeszcze jedną pytanie daje tu żeby nie zakładać nowego tematu.
Nie znalazłem nigdzie jak robić itemy do Cod-a wiec proszę o pomoc.




Mam kolejny błąd z postaciami
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper,   SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",

"SWAT",
"Predator"
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duĹĽo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajduj±cym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");

give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");

}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");

}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");

}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");

}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);

}

case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}

Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 10:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 10.07.2010

daj to tak:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper, SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",
"SWAT",
"Predator"
};


new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duzo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, ktory zabiera sporo zycia wszystkim znajdujacym sie˜ blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};


switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");

}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");

}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);
}
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}

a zeby nie bugowalo ci sie u szpiega i w innchy klasach np. niewidzialnosc i stroj przeciwnika to:
zmień ta linijkę:

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}

NA:

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
ZmienUbranie(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Partyzant)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
if(klasa_gracza[id] == Kamper)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
if(klasa_gracza[id] == Predator)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
}

a jeszcze swat u ciebie nie dostanie tarczy tu masz opisane co i jak z ta tarcza Cod mod - pomoc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i jeszcze o ta itemy to masz tu CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 10.07.2010 13:05
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 10.07.2010

co mam źle

Załączone pliki


Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 10.07.2010 13:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 10.07.2010

Nie pisz literami : ł, ą, ę, ż, ź ,itp.
Miałeś kila błędów

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

A możesz powiedzieć jakie to błędy i napisać coś o itemach bo w tym temacie nie ma funkcji .
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.07.2010

to zalezy jaka funkcje ma miec item podaj jakie chcesz nowe itemy moze pomoge
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 21:50
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

Jak byś dał spis funkcji i gdzie je dać było by lepiej bo się czegoś nauczę
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.07.2010

zobacz jak sa inne itemy zrobione to sie nauczysz ja sam sie na tym nauczylem ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

Tak tylko gdzie bo w tym
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2]; new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 	"Buty Szturmowego", //1 	"Podwojna Kamizelka", //2 	"Wzmocniona Kamizelka", //3 	"Weteran Noza", //4 	"Zaskoczenie Wroga", //5 	"Plaszcz Partyzanta", //6 	"Morfina", //7 	"Noz Komandosa", //8 	"Podrecznik Szpiega", //9 	"Tajemnica Generala", //10 	"Notatki Ninji", //11 	"Tajemnica Wojskowa", //12 	"AWP Sniper",//13 	"Adrenalina",//14 	"Tajemnica Rambo",//15 	"Wyszkolenie Sanitarne",//16 	"Kamizelka NASA",//17 	"Wytrenowany Weteran",//18 	"Apteczka",//19 	"Eliminator Rozrzutu",//20 	"Tytanowe Naboje",//21 	"Naboje Pulkownika",//22 	"Ogranicznik Rozrzutu",//23 	"Tarcza SWAT",//24 	"Wytrenowany Rekrut",//25 	"Pancerz Nomexowy",//26 	"Notatki Kapitana",//27 	"Modul odrzutowy" 	 };  new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 	"Cicho biegasz", 	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW", 	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem", 	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze", 	"Masz LW premii niewidocznosci", 	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci", 	"Natychmiastowe zabicie z Noza", 	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga", 	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen", 	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu", 	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga", 	"Natychmiastowe zabicie z AWP", 	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia", 	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp", 	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund", 	"Masz 500 pancerza", 	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz", 	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP", 	"Nie posiadasz rozrzutu broni", 	"Zadajesz 10 obrazen wiecej", 	"Zadajesz 20 obrazen wiecej", 	"Twoj rozrzut jest mniejszy", 	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty", 	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz", 	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz", 	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie", 	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy" };

nie ma funkcji
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.07.2010

funkie to jest to zle patrzysz niżej sa:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;

te to ja tylko do przykładu dałem
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.07.2010 22:40
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

A gdzie to wpisać żeby chodziło
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.07.2010

podaj mi jaki chcesz miec item jaka ma miec funkce co ma robic
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

np. kamuflaż który daje 8 widzialności i 1/1 z noża
A skoro lubisz tak pomagać :rolleyes: to możesz porobić jakieeś przykladowe do "nauczania" :&
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.07.2010

jutro to zrobie ok bo teraz ide spac :f
Odpowiedz

  • +
  • -
IcOzTeGo - zdjęcie IcOzTeGo 11.07.2010

:D dziex

Mam pytanie
-Jak zrobić że można podnosić bronie
Użytkownik IcOzTeGo edytował ten post 12.07.2010 00:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 12.07.2010

wystarczy ze usuniesz to :

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 12.07.2010

co do itemu 1/1 z noża i nie widzialności

to zaczynamy:

Szukamy Lini:

new const nazwy_przedmiotow[][]


i na samym dole dopisujujemy

"Item Przed ostatni", //pamietaj by dopisać , Item nr. 48
"Item Co robimy teraz" // 49

schodzimy niżej do:

new const opisy_przedmiotow[][]


i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):

"Z Nozem Wygladasz Jak Przeciwnik", // pamietaj o ,
"Masz 1/1 ze Scouta Oraz twoja widocznosc jest zredukowana do 8" // o to chodzi :)


teraz szukamy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

i pod tym piszemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 8);
}


teraz szukamy Lini:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;


i pod tym dajemy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 49 && weapon == CSW_KNIFE){
damage+=2110;
}


zapisujemy i Kompilujemy :)

Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ;) ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
Użytkownik AmD edytował ten post 12.07.2010 09:13
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 12.07.2010

jesli chcesz miec ten przedmiot to daj:

1. szukasz :

new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy"
};


zmieniasz na:

new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Toja nazwa"
};


2. szukasz:

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

};

zmieniasz na:

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"twoj opis"

};

3. szukasz :

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

dodajesz za:

if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage = float(health);

4.szukasz:

case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}

dodajesz za:

case 29:
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}

Sprawdz czy to dziala :rolleyes: :rolleyes:
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 12.07.2010 09:21
Odpowiedz