1: dostaje sie 500 hp i 200 pancerza na aktualną i następna rundę a potem sie item traci
w public Odrodzenie(id) dodałem if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34) { set_user_health(id, 500); set_user_armor(id, 200); UsunPrzedmiot(id); } w public DajPrzedmiot(id, przedmiot) dodałem case 34: { set_user_health(id, 500); set_user_armor(id, 200); }2: dostaje się losowo od 5 do 9 do wszystkich statystyk
i tu sie boje że ktoś kto dostanie item będzie miał na stałe + ileś do statystyk
w public Odrodzenie(id) dodałem case 33: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 5+random_num(0,2)*2; zdrowie_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; inteligencja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; wytrzymalosc_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; kondycja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; } w public DajPrzedmiot(id, przedmiot) dodałem case 33: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 5+random_num(0,2)*2; zdrowie_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; inteligencja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; wytrzymalosc_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; kondycja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; }
całego pliku .sma nie mogę udostepnić