Witam, chciałbym dodać 1 klasę do 8, widziałem temat jak to zrobić ale nie mogę go znaleźć. Prosiłbym o pomoc jak to zrobić. I mam pytanko jak dodam tą 1 klasę to będę musiał restartować lvl ? czy nic się nie stanie z bazą danych. I czy jak przerobię diablo stats żeby był o 1 dział więcej na tą klasę czy będzie trzeba od nowa expić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodanie 1 klasy do 8 klas na 1 stronieChciałbym dodać 1 klase, poszukuję odp jak to zrobić i mam 1 pytanie.
Temat rozp.
WarninG.
, 03.07.2010 16:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2010 16:12
#2
Napisano 04.07.2010 07:30
ZNAJDŹ enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter } new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" } new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 } ZAMIEŃ NA enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Twoja klasa } new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Twoja klasa" } new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 } ZNAJDŹ new player_class_lvl[33][9] new player_class_lvl_save[33] new player_xP_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1} ZAMIEŃ NA new player_class_lvl[33][10] new player_class_lvl_save[33] new player_xP_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1} ZNAJDŹ register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh") ZAMIEŃ NA register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi") ZNAJDŹ case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } DODAJ POD case 8: { player_class[id] = Twoja klasa } ZNAJDŹ case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") ZAMIEŃ NA case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") case Twoja klasa: // gdy noz sie naladuje.. { Twoja moc na nozu } ZNAJDŹ public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,9) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } ZAMIEŃ NA public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[11] get_cvar_string("diablo_classes",flags,10) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<9;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } ZNAJDŹ [ 2 RAZY ] new lx[9] ZAMIEŃ NA new lx[10] ZNAJDŹ [ 4 RAZY ] for(new i=1;i<9;i++) ZAMIEŃ NA for(new i=1;i<10;i++)
#3
Napisano 04.07.2010 11:25
A jakie możliwości będzie miała ta klasa bo nie napisałeś
#4
Napisano 04.07.2010 11:31
Żadnych bo nie przeczytałeś co on napisał, to jest tylko poradnik jak dodać klasę.
#5
Napisano 04.07.2010 11:32
To ma ktoś żeby miała jakieś możliwości? jest jakiś temat tutaj na forum? i będę musiał robić res? bo nie daliście mi odp
#6
Napisano 04.07.2010 11:35
Co do resetu - [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) , a jeśli chodzi o moc to przejrzyj dział poradników do diablomoda.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych