←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z 1001 levl

Zablokowany

WarninG. - zdjęcie WarninG. 03.07.2010

Witam Posiadam Serwer Diablo Mod 5.9l Mam na nim ustawiony 1001 levl ale expić można do 400 levl potem nie ma co robić tak mówią gracze. Znajomi podpowiedzieli mi że trzeba zwiększyć skila z 200 na 500 czy to prawda? Proszę o odpowiedz i instrukcję jak to zrobić.

Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 03.07.2010

Zwiększanie max lvl w Diablo modzie! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tabelę już masz
Użytkownik DarkGL edytował ten post 03.07.2010 12:29
Odpowiedz

WarninG. - zdjęcie WarninG. 03.07.2010

Nie rozumiem bo na serwerze mam juz 1001 levl od dawna i można tylko lekko ponad 400 i już strasznie wolno idzie i jak zrobię waszym tamtym programem już będzie do 1001 normalnie szło? skill czy tam coś się podniesie z 200 na 500 czy tam ileś żeby było dobrze?
Użytkownik WarninG. edytował ten post 03.07.2010 12:51
Odpowiedz

  • +
  • -
xPerfectx - zdjęcie xPerfectx 03.07.2010

ZAMIEN.
public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
na
public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<500){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik xdx551 edytował ten post 03.07.2010 15:14
Odpowiedz

WarninG. - zdjęcie WarninG. 03.07.2010

Zamienić to w pluginie diablo .sma tak? i to będzie pasowało do 1001 lvl będzie co robić to jest ten powiększony ten skill tak?
Odpowiedz

  • +
  • -
Szyfrant - zdjęcie Szyfrant 03.07.2010

zmienić i SKOMPILOWAĆ plugin :D
Odpowiedz

WarninG. - zdjęcie WarninG. 03.07.2010

Dziękuję. Plus dla xdx551. Pozdrawiam mam nadzieję że mi zadziała.

// Temat do zamknięcia
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 03.07.2010

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: "Temat do zamknięcia"

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany