Problem z kompilacją
BleBlee
01.07.2010
zrobiłem to w taki sposób
Wie ktoś o co kaman?
01 lipiec 2010 - 16:24:
Zmieniłem to na
nie moglem edytowac poprzedniego posta wiec napisalem kolejny Sorry !
i mi wyświetla coś takiegopublic plugin_precache()
{
precache_model("models\player\pilkarztt\pilkarztt.mdl")
precache_model("models\player\pilkarzct\pilkarzct.mdl")
}
public Nowa_Runda()
{
new team = get_user_team(player) (linia 2997)
if (team == CS_TEAM_T) (linia 2998)
{
cs_set_user_model(player, "pilkarztt")
} else if (team == TEAM_CT) {
cs_set_user_model(player, "pilkarzct")
} else {
}
}
Error: Undefined symbol "player" on line 2997
Warning: Tag mismatch on line 2998
Wie ktoś o co kaman?
01 lipiec 2010 - 16:24:
Zmieniłem to na
i mi skompilowalopublic Nowa_Runda(player)
{
new team = get_user_team(player)
if (team == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(player, "pilkarztt")
} else if (team == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(player, "pilkarzct")
} else {
}
}
nie moglem edytowac poprzedniego posta wiec napisalem kolejny Sorry !
G[o]Q
01.07.2010
pewnie o to kaman ze nigdzie nie zadeklarowales zmiennej player
//gratz niezly odkop jakby nie bylo innych dzialow na forum
//gratz niezly odkop jakby nie bylo innych dzialow na forum
R3X
01.07.2010
Przeniosłem posty, bo problem nie dotyczy bezpośrednio instrukcji warunkowej
Musisz użyć pętli, np for
i zmień
Nowa_Runda()było ok, bo nie ma argumentów
Musisz użyć pętli, np for
for(new player=1;player<33;player++){ if(!is_user_connected(player)) continue; //Tu dodaj swój kod }
i zmień
new team = get_user_team(player)na
new CsTeams:team = cs_get_user_team(player)
BleBlee
03.07.2010
Trochę się w tym wszystkim pogubiłem. Może mógłbyś mi to jakoś skleić w całość?
Knopers
03.07.2010
Jak się bierzecie za pisanie pluginów to może najpierw poczytajcie o pisaniu jakimkolwiek języku programowania podobnym do pawna, wy nas tu kiedyś wykończycie
public Nowa_Runda()
{
for(new id = 1; id < 33; id++)
{
if(!is_user_alive(id)) continue;
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "pilkarztt");
case 2: cs_set_user_model(id, "pilkarzct");
}
}
}
BleBlee
03.07.2010
Zaraz sprawdzę czy działa i dam znać.
Bardzo wszystkim dziękuję.
Każdy dostanie +
Dodam tylko że to moje jak wgrałem do kodu soccerjama a usunąłem z niego to co było wcześniej to crashowało serwer.
03 lipiec 2010 - 12:57:
A więc dodałem to do kodu Soccer Jama, a w kodzie SJ wyłączyłem stare modele i mi crashuje serwer. Wstawię tutaj .sma może mi ktoś to przejrzy.
Użytkownik BleBlee edytował ten post 03.07.2010 11:34
Bardzo wszystkim dziękuję.
Każdy dostanie +
Dodam tylko że to moje jak wgrałem do kodu soccerjama a usunąłem z niego to co było wcześniej to crashowało serwer.
03 lipiec 2010 - 12:57:
A więc dodałem to do kodu Soccer Jama, a w kodzie SJ wyłączyłem stare modele i mi crashuje serwer. Wstawię tutaj .sma może mi ktoś to przejrzy.
Załączone pliki
Użytkownik BleBlee edytował ten post 03.07.2010 11:34
Lukasz5
04.07.2010
Może to:
Na to:
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 04.07.2010 00:23
public Nowa_Runda(player)
{
new team = get_user_team(player)
if (team == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(player, "pilkarztt")
} else if (team == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(player, "pilkarzct")
} else {
}
}
Na to:
public Nowa_Runda(id) {
for(new i = 1;i<33;i++) {
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "pilkarztt") }
else (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "pilkarzct")
}
}
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 04.07.2010 00:23