skill_menu //skill_tree
G[o]Q
29.06.2010
hmm zwykla gra zmiennych robisz zmienna odpowiedzialna za to ile dodac i jak wcisnie 9 to ja zwiekszasz albo robisz tablice np new ile_dodac[]={1,5,20,25}
i potem po wcisnieciu 9 pobierasz z innego pola tablicy liczbe do dodania tylko musisz jeszcze sobie zmienna licznik wprowadzic
no i umiejetnosci zwiekszasz o wartosc ile_dodac[licznik]
dodam ze menu musisz tworzyc w funkcji a nie w plugin_init
//a czy ten znak z twojej sygnaturki jest twoja wlasnoscia (#219)
[███████████]
i potem po wcisnieciu 9 pobierasz z innego pola tablicy liczbe do dodania tylko musisz jeszcze sobie zmienna licznik wprowadzic
no i umiejetnosci zwiekszasz o wartosc ile_dodac[licznik]
dodam ze menu musisz tworzyc w funkcji a nie w plugin_init
//a czy ten znak z twojej sygnaturki jest twoja wlasnoscia (#219)
[███████████]
Vertricus
29.06.2010
new IlePoints[33];
************
public client_connect(id)
IlePoints[id] = 1;
w menu dodajemy MENU_KEY_9 Do buttonów.
po wciśnieciu menu:
dodać case od MENU_KEY_9
i formatujemy format(string, len, "%s^n 9. O ile zmieniac: %i", IlePoints[id])
a w nim:
switch(IlePoints[id])
{
case 1: IlePoints[id] = 5;
case 5: IlePoints[id] = 10;
case 10: IlePoints[id] = 25;
default: IlePoints[id] = 1;
}
Wyświetl menu.
************
public client_connect(id)
IlePoints[id] = 1;
w menu dodajemy MENU_KEY_9 Do buttonów.
po wciśnieciu menu:
dodać case od MENU_KEY_9
i formatujemy format(string, len, "%s^n 9. O ile zmieniac: %i", IlePoints[id])
a w nim:
switch(IlePoints[id])
{
case 1: IlePoints[id] = 5;
case 5: IlePoints[id] = 10;
case 10: IlePoints[id] = 25;
default: IlePoints[id] = 1;
}
Wyświetl menu.