←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DiabloMod [Poprawy]

Zablokowany

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 27.06.2010

1.Chciał bym aby ktoś mi naprawił skoki u "szkieleta" że mozesz podskoczyć 2 razy w locie i żeby nie było slychac jego krokow
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
3.Naprawienie kilku nowych itemów (itemy podam na PW) jak ktoś bedzie zainteresowany :P

Proszę bardzo o pomoc :>
Załączam .sma

Załączone pliki


Użytkownik Frezek edytował ten post 27.06.2010 21:58
Odpowiedz

  • +
  • -
TaKieCos - zdjęcie TaKieCos 27.06.2010

Nie rozumiem 3 punktu? przeciez to jest automatycznie w diablomodzie
Odpowiedz

master245 - zdjęcie master245 27.06.2010

moze chodzi o usuniecie tego??? czy co??
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 27.06.2010

Sorki bez tego xD pomyłka. Proszę o zrobienie pozostałych punktów :)
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 27.06.2010

Ciche kroki:
Zamien

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Mefisto && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id))

na

if (player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || player_class[id] == Mefisto || player_class[id] == Szkielet) && is_user_alive(id))
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 28.06.2010

Nie mogę tego znaleść mógł byś mi to zrobić i podrzucić .sma ?

28 czerwiec 2010 - 08:37:
@UP już zrobiłem proszę o dalszę punkty
Odpowiedz

STRAZAK - zdjęcie STRAZAK 28.06.2010

Łap

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 28.06.2010

Wszystko w tym zrobione jest ?

28 czerwiec 2010 - 08:52:
To mi piszę jak chcę skopiliować:

Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Odpowiedz

  • +
  • -
xPerfectx - zdjęcie xPerfectx 28.06.2010

lap

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 28.06.2010

Ok dzięki :) a tu już jest wszystko zrobione ??
Odpowiedz

  • +
  • -
xPerfectx - zdjęcie xPerfectx 28.06.2010

nie wiem ja tylko poprawilem bledy
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 28.06.2010

Widze że nie wszystko zrobione prosił bym o zrobienie wszystkiego xD
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 28.06.2010

Napisz co jeszcze nie jest zrobione to moze popatrze, jedno co mi sie rzucilo w oczy to twoj item ktory daje awardxp nie ma prawa dzialac bo w itemie deklarujesz niby zwiekszone xp ale pozniej funkcja od expa i tak ustawia swoje standardowe wartosci.
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
Co do tego punktu, kroki juz naprawialem a zeby mu zwiekszyc widocznosc to robisz to samo co ma ninja, czyli
wyszukujesz:
			if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 10
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
i dodajesz pod tym:
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 100
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 28.06.2010

Mi cały czas wyskakują błędy bo je pewnie robie. Jak mozesz to to zrób i podeślij .sma
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 28.06.2010

Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik, sa w nim naprawione ciche kroki dla zabojcy, mefisto i szkieleta i powinien dzialac niewidzialnosc dla mefisto (widocznosc na 100)
http://www.sendspace.com/file/r03h7u
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 30.06.2010

@Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik

TZN ??

Dzięki + dla cb

29 czerwiec 2010 - 13:21:
??

30 czerwiec 2010 - 17:09:
Odpowiesz ?
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 30.06.2010

ale na co mam odpowiedziec ? w pliku przerobilem twoj sma i poprawilem ciche kroki dla mefisto, szkieleta i tej trzeciej klasy, dla mefisto zrobilem niewidzialnosc na 100.
Przez oryginalne sma rozumialem twoj pierwszy plik a nie ten przerobiony przez poprzednika bo nie wiem co on w nim zmienial a nic nie napisal.
Jesli cos nie dziala to napisz co to moze cos sie uda naprawic.
Odpowiedz

  • +
  • -
Frezek - zdjęcie Frezek 30.06.2010

Aha. Wszystko działa ^D^ tylko z tymi itemami jak byś mógł ?
Odpowiedz
Zablokowany