DiabloMod [Poprawy]
Frezek
27.06.2010
1.Chciał bym aby ktoś mi naprawił skoki u "szkieleta" że mozesz podskoczyć 2 razy w locie i żeby nie było slychac jego krokow
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
3.Naprawienie kilku nowych itemów (itemy podam na PW) jak ktoś bedzie zainteresowany
Proszę bardzo o pomoc
Załączam .sma
Użytkownik Frezek edytował ten post 27.06.2010 21:58
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
3.Naprawienie kilku nowych itemów (itemy podam na PW) jak ktoś bedzie zainteresowany
Proszę bardzo o pomoc
Załączam .sma
Załączone pliki
Użytkownik Frezek edytował ten post 27.06.2010 21:58
ZiuTeK
27.06.2010
Ciche kroki:
Zamien
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Mefisto && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id))
na
if (player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || player_class[id] == Mefisto || player_class[id] == Szkielet) && is_user_alive(id))
Zamien
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Mefisto && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id))
na
if (player_b_silent[id] > 0 || player_class[id] == Zabojca || player_class[id] == Mefisto || player_class[id] == Szkielet) && is_user_alive(id))
Frezek
28.06.2010
Nie mogę tego znaleść mógł byś mi to zrobić i podrzucić .sma ?
28 czerwiec 2010 - 08:37:
@UP już zrobiłem proszę o dalszę punkty
28 czerwiec 2010 - 08:37:
@UP już zrobiłem proszę o dalszę punkty
Frezek
28.06.2010
Wszystko w tym zrobione jest ?
28 czerwiec 2010 - 08:52:
To mi piszę jak chcę skopiliować:
Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
28 czerwiec 2010 - 08:52:
To mi piszę jak chcę skopiliować:
Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(1621) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(1621) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
ZiuTeK
28.06.2010
Napisz co jeszcze nie jest zrobione to moze popatrze, jedno co mi sie rzucilo w oczy to twoj item ktory daje awardxp nie ma prawa dzialac bo w itemie deklarujesz niby zwiekszone xp ale pozniej funkcja od expa i tak ustawia swoje standardowe wartosci.
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
Co do tego punktu, kroki juz naprawialem a zeby mu zwiekszyc widocznosc to robisz to samo co ma ninja, czyli
wyszukujesz:
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
Co do tego punktu, kroki juz naprawialem a zeby mu zwiekszyc widocznosc to robisz to samo co ma ninja, czyli
wyszukujesz:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 10 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }i dodajesz pod tym:
else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 100 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }
Frezek
28.06.2010
Mi cały czas wyskakują błędy bo je pewnie robie. Jak mozesz to to zrób i podeślij .sma
ZiuTeK
28.06.2010
Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik, sa w nim naprawione ciche kroki dla zabojcy, mefisto i szkieleta i powinien dzialac niewidzialnosc dla mefisto (widocznosc na 100)
http://www.sendspace.com/file/r03h7u
http://www.sendspace.com/file/r03h7u
Frezek
30.06.2010
@Przerabialem oryginalne sma bo nie wiem co przerabial moj poprzednik
TZN ??
Dzięki + dla cb
29 czerwiec 2010 - 13:21:
??
30 czerwiec 2010 - 17:09:
Odpowiesz ?
TZN ??
Dzięki + dla cb
29 czerwiec 2010 - 13:21:
??
30 czerwiec 2010 - 17:09:
Odpowiesz ?
ZiuTeK
30.06.2010
ale na co mam odpowiedziec ? w pliku przerobilem twoj sma i poprawilem ciche kroki dla mefisto, szkieleta i tej trzeciej klasy, dla mefisto zrobilem niewidzialnosc na 100.
Przez oryginalne sma rozumialem twoj pierwszy plik a nie ten przerobiony przez poprzednika bo nie wiem co on w nim zmienial a nic nie napisal.
Jesli cos nie dziala to napisz co to moze cos sie uda naprawic.
Przez oryginalne sma rozumialem twoj pierwszy plik a nie ten przerobiony przez poprzednika bo nie wiem co on w nim zmienial a nic nie napisal.
Jesli cos nie dziala to napisz co to moze cos sie uda naprawic.