Dziwny blad
master245 27.06.2010
Chodzi mi o skill na nozu gdy dodam np.Duid wyskakuje mi taki blad
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8367) : warning 203: symbol is never used: "Druid"
Tutaj daje kod od dodania klasy
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Szatan,Hajter,Druid,Wampir,Diabel,Rycerz,Skoczek,Speeder}
new Race[18][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Szatan", "Hajter" ,"Druid"
Screeaam... 27.06.2010
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Szatan,Hajter,Druid,Wampir,Diabel,Rycerz,Skoczek,Speeder} new Race[18][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Szatan", "Hajter" ,"Druid", "Wampir", "Diabel", "Rycerz", "Skoczek", "Speeder" }
Co do mocy na nożu, to możesz mieć błąd w public call_cast(id) ale nie da mręki.
master245 27.06.2010
DarkGL
27.06.2010
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8367) : warning 203: symbol is never used: "Druid"
ostrzeżenie zmienna/symbol Druid nie jest nigdzie używana
czyli tak naprawdę to nie błąd i nie ma wpływu na działanie plugu
master245 27.06.2010
tamto naprawilem ale teraz jest to ;]// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8383) : error 014: invalid statement; not in switch
Dokladna linijka:
case Druid: // gdy noz sie naladuje..
master245 28.06.2010
public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case Szatan: // gdy noz sie naladuje..
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
client_print(id, print_center, "Dostales ekwipunek!", player_b_damage[id]);
{
case Druid: // gdy noz sie naladuje..
}
}
}
DarkGL
28.06.2010
public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter:{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case Szatan: // gdy noz sie naladuje..
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
client_print(id, print_center, "Dostales ekwipunek!", player_b_damage[id]);
}
case Druid:
{
}
}
}
Adminek AMXX.PL 29.06.2010
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL