Przywracanie życia
NaVarion
21.09.2008
Widziałem plugin, który przez komendę amx_revive przywraca do życia gracza. Jak to zrobić?
darkman
21.09.2008
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> public plugin_init() { register_plugin("respawn", "1.0", "darkman") register_concmd("amx_respawn", "fwSpawn", ADMIN_KICK, "<nick>") } public fwSpawn(id, level, cid){ if(!cmd_access(id, level , cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg[33] read_argv(1, arg, 32) new target = cmd_target(id, arg, 8) fm_user_spawn(target) return PLUGIN_HANDLED } stock fm_user_spawn(id) { if(!(1 <= id <= global_get(glb_maxClients))) return; if(!is_user_alive(id)) { set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE); dllfunc(DLLFunc_Think, id); } else dllfunc(DLLFunc_Spawn, id); }
taka wersja biedowa, potem zrobie porządną i wrzuce.
komenda amx_respawn nick
grankee
21.09.2008
Nie testowałem, ale powinno działać:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define admin_level ADMIN_KICK public plugin_init() { register_plugin("Ozywianie","1.0","grankee") register_clcmd("amx_revive","ozywienie",admin_level,"<nick> - ozywia gracza na respie") } public ozywienie(id,level,cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED new arg[32],player read_argv(1,arg,31) player=cmd_target(id,arg,1) if(!is_user_alive(player)) { cs_user_spawn(player) } else { client_cmd(id,"echo ^"Ten uzytkownik zyje!^"") } return PLUGIN_CONTINUE }
NaVarion
23.09.2008
Przetestowałem 1 plugin, raz zadziałał gdy zrobiłem go na koledze, a potem (to chyba po resetach) już nie działa, jak wpisuję np. amx_respawn NavarioN to pokazuje się jak użyć . A drugiego nie mogłem skompilować