Item BOHY
TaKieCos
26.06.2010
Na innym forum znalazłem item który daje szybsze bieganie. Pytanie w które dokladnie miejsce wstawic ten kod??
Znajdz w funkcji public set_speedchange(id): Kod: if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds ) Dopisz predkość przy czym wybierz najbardziej odpowiednią prędkość dla siebie: Kod: if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150 )
ReDDi
26.06.2010
Znajdz w funkcji public set_speedchange(id):Cos jest w tym nie jasnego ? funkcja od szybkosci
public set_speedchange(id)
TaKieCos
26.06.2010
ok ale w którym dokladnie miejscu??
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Shaman) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
ZiuTeK
27.06.2010
dzięki, ze zalozyles temat. Juz edytowalem ten tutorial.
Po
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
Po
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
ZiuTeK
28.06.2010
A u mnie dziala. Predkosc 80 to nie jest zawrotna predkosc i moze tego nie zauwazasz ale najlepiej sprawdzic czy dziala poprzez wgranie pluginu speedometr. Na nim bardzo latwo zauwazyc ze gracz porusza sie ze zwiekszona szybkoscia.
Caly opis wyglada mniej wiecej tak:
Znajdz:
Edited by ZiuTeK, 28.06.2010 16:50.
Caly opis wyglada mniej wiecej tak:
Znajdz:
new player_b_mine[33] = 1dodaj pod
new player_b_bohy[33] = 1 //Ability to run fasterZnajdz
player_b_mine[id] = 0dodaj pod
player_b_bohy[id] = 0Znajdz opis
if (player_b_mine[id] > 0)i pod ta funkcja dodaj taka:
if (player_b_bohy[id] > 0) { add(itemEffect, 199, "Buty Hermesa zapewniaja ci znacznie zwiekszona szybkosc poruszania<br>") }Dodaj nowy itemek i zwieksz zakres losowanych itemow o numer itemka xx (gdzie za xx podajesz ostatni item)
case xx: { player_item_name[id] = "Buty Hermesa" player_item_id[id] = rannum player_b_bohy[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostajesz bonus do szybkosci", player_item_name[id]) }Podmien funkcje public set_speedchange(id) i zamiast 80 ustaw odpowiednia dla ciebie szybkosc jaka ma dodawac item
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80) else set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
Edited by ZiuTeK, 28.06.2010 16:50.
TaKieCos
29.06.2010
Ja dodałem taką predkosc if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150). Zaraz zmienie na 500 moze wtedy zadziala
@Edit. Nadal nie dziala ;/
Edited by TaKieCos, 29.06.2010 10:59.
@Edit. Nadal nie dziala ;/
Edited by TaKieCos, 29.06.2010 10:59.
ZiuTeK
29.06.2010
No to albo masz jakies bledy w diablo albo cos zle robisz bo u mnie w ten sposob dziala.