←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Item BOHY

Locked

  • +
  • -
TaKieCos's Photo TaKieCos 26.06.2010

Na innym forum znalazłem item który daje szybsze bieganie. Pytanie w które dokladnie miejsce wstawic ten kod??


Znajdz w funkcji public set_speedchange(id):
Kod:

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds )

Dopisz predkość przy czym wybierz najbardziej odpowiednią prędkość dla siebie:
Kod:

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150 )
Quote

  • +
  • -
ReDDi's Photo ReDDi 26.06.2010

Znajdz w funkcji public set_speedchange(id):
Cos jest w tym nie jasnego :P ? funkcja od szybkosci
public set_speedchange(id)
Quote

  • +
  • -
TaKieCos's Photo TaKieCos 26.06.2010

ok ale w którym dokladnie miejscu??

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Shaman) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
Quote

  • +
  • -
ZiuTeK's Photo ZiuTeK 27.06.2010

dzięki, ze zalozyles temat. Juz edytowalem ten tutorial.
Po
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
Quote

  • +
  • -
TaKieCos's Photo TaKieCos 27.06.2010

dodałem tak jak napisałes i nadal nie dzial ;/
Quote

  • +
  • -
ZiuTeK's Photo ZiuTeK 28.06.2010

A u mnie dziala. Predkosc 80 to nie jest zawrotna predkosc i moze tego nie zauwazasz ale najlepiej sprawdzic czy dziala poprzez wgranie pluginu speedometr. Na nim bardzo latwo zauwazyc ze gracz porusza sie ze zwiekszona szybkoscia.
Caly opis wyglada mniej wiecej tak:
Znajdz:
new player_b_mine[33] = 1
dodaj pod
new player_b_bohy[33] = 1	//Ability to run faster
Znajdz
player_b_mine[id] = 0
dodaj pod
player_b_bohy[id] = 0
Znajdz opis
if (player_b_mine[id] > 0)
i pod ta funkcja dodaj taka:

if (player_b_bohy[id] > 0)
        {
                add(itemEffect, 199, "Buty Hermesa zapewniaja ci znacznie zwiekszona szybkosc poruszania<br>")
        }
Dodaj nowy itemek i zwieksz zakres losowanych itemow o numer itemka xx (gdzie za xx podajesz ostatni item)

case xx:
                {
                        player_item_name[id] = "Buty Hermesa"
                        player_item_id[id] = rannum
                        player_b_bohy[id] = 1
                        show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostajesz bonus do szybkosci", player_item_name[id])
                }
Podmien funkcje public set_speedchange(id) i zamiast 80 ustaw odpowiednia dla ciebie szybkosc jaka ma dodawac item

public set_speedchange(id)
{
	if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
	else agi=BASE_SPEED
	
	if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
	{
		new speeds
		if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
		if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
		else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
	}
}

Edited by ZiuTeK, 28.06.2010 16:50.
Quote

  • +
  • -
TaKieCos's Photo TaKieCos 29.06.2010

Ja dodałem taką predkosc if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150). Zaraz zmienie na 500 ^^ moze wtedy zadziala

@Edit. Nadal nie dziala ;/
Edited by TaKieCos, 29.06.2010 10:59.
Quote

  • +
  • -
ZiuTeK's Photo ZiuTeK 29.06.2010

No to albo masz jakies bledy w diablo albo cos zle robisz bo u mnie w ten sposob dziala.
Quote
Locked