Raz na runde
Monsulito
25.06.2010
Jak zrobić dostawanie ak 1 na runde (ak to przyklad)
mam takie cos
Użytkownik Monsulito edytował ten post 25.06.2010 14:42
mam takie cos
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init() register clcmd("say /ak","AK47")
public AK47(id) give_item(id, "weapons_ak47")
Użytkownik Monsulito edytował ten post 25.06.2010 14:42
DarkGL
25.06.2010
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new dostal[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Give ak47", "1.0","DarkGL");
register_clcmd("say /ak","AK47")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","p_spawn",1)
}
public AK47(id){
if(!dostal[id]){
give_item(id, "weapons_ak47")
dostal[id] = 1;
}
}
public p_spawn(id){
dostal[id] = 0;
}
Użytkownik DarkGL edytował ten post 25.06.2010 15:19
Raku129
25.06.2010
Ma dostawac przy starcie rundy , czy jak sie wpisze /ak i raz na runde?
sbstn
25.06.2010
Co rundę autogive:
#include <amxmodx> // główny moduł
#include <fun> // give_item
#include <cstrike> // ammo
#include <hamsandwich> // event spawnu
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","ReSpawn",1) // rejestracja eventu
public ReSpawn(id) // event spawnu
{
give_item(id, "weapons_ak47") // otrzymywanie ak z 30ammo
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90) // otrzymywanie 90 ammo w zapasie
}
Monsulito
26.06.2010
DarkGL sorki ze tak pytam, ale czy to nie bedzie mozna uzyc 2 razy?? nie widze zapezpieczenia.
Monsulito
26.06.2010
Sorki nie znam sie na zabezpieczeniach dobrze: ale if(!dostal[id]) Jest, ale jak to zabezpiecza ze tylko 1 raz na runde?
DarkGL
26.06.2010
powinno być
ten zapis jest równoważny z
dostal[id] == 0
a dostal[id] jest ustawiane na jeden kiedy gracz sobie wezmę broń a potem znów na 0 kiedy się zrespi
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new dostal[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Give ak47", "1.0","DarkGL");
register_clcmd("say /ak","AK47")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","p_spawn",1)
}
public AK47(id){
if(!dostal[id] && is_user_alive(id)){
give_item(id, "weapons_ak47")
dostal[id] = 1;
}
}
public p_spawn(id){
dostal[id] = 0;
}
ten zapis jest równoważny z
dostal[id] == 0
a dostal[id] jest ustawiane na jeden kiedy gracz sobie wezmę broń a potem znów na 0 kiedy się zrespi