←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Poke - kilka spraw.

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

Witam. Mam do Was kilka pytań, mam nadzieje, że mi pomożecie.
Używam Pokemoda - PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 7 - który posiada coś ok. 151 pokemonów. Chciałbym połączyć go z Pokemodem by Raku. (stare pokemony + nowe, z pokemoda by raku) Pytanie jest oczywiste, jak? Nie wklejam adresu do Pokemoda by Raku, bo jest on na innym serwisie, nie chce dostać ostrzeżenia. W razie czego proszę napisać, podam link.
Użytkownik Mineral edytował ten post 24.06.2010 20:07
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Podmien pokemon.cfg z mojej paczki z tym na serwie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

W żadnym innym pliku nie trzeba zmieniać żadnych wartości itp?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Nie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

To mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy wiesz co zrobic, aby w Pokemod by Raku zmienić zapisywanie ze SteamID na nick? Wiesz o co mi chodzi?
PS: Ty jesteś ten Raku? ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Tak ja.
W tej wersji nie mozna przerobic , musisz wziąć najnowsza i jedynie jak chcesz pokemony itp. co w mojej paczce to te pliki co sa w confing -> pokemon podmienic na serwie pokemon.cfg , skill.cfg , items.cfg
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

Tak ja.
W tej wersji nie mozna przerobic , musisz wziąć najnowsza i jedynie jak chcesz pokemony itp. co w mojej paczce to te pliki co sa w confing -> pokemon podmienic na serwie pokemon.cfg , skill.cfg , items.cfg

Czyli wgrywam np. ten mod, który jest w temacie, co podalem w pierwszym poście. Wgrywam go, otwieram paczkę z Twoim modem i podmieniam pliki pokemon.cfg, skill.cfg, items.cfg? A powiedz mi jeszcze, żeby mieć całe Twoje tłumaczenie na polski, który plik muszę przerzucić? I jeszcze coś. Czy w custom.inl nie trzeba zmienić żadnych wartości, np. ile może/ma być pokemonów?

//reading in the xp_table.ini will not go above this
#define MAX_LEVELS 99

//max pokemon you can register with pokemod
#define TOTAL_POKES 200

//max items you can register with pokemod
#define MAX_ITEMS 200

//how much of the original price is given back for selling items
#define SELLFACTOR 0.5

Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Ta trzeba zmieniac + zeby miec po polsku tu gdzies na forum masz plik. Wrzuca sie go do data/lang.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

No i teraz d*pa, bo pewnie trzeba będzie kompilować lokalnie, a mi to wszystko przestało działać jak zacząłem przenosić foldery z tym programem na inne dyski. =/
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Hapaj zalacznik

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

Nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na działanie pluginu, ale wyskakuje mi coś takiego:

Tutaj jakieś tam rozmiary...
Tutaj jakieś tam rozmiary...
Tutaj jakieś tam rozmiary...

1 Warning.
Done.
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Waring w niczym nie przeszkadza a w custom.ini zmieniles zapis na nick i dodales do pokemod.cfg baze myslq?
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

W custom zmieniłem te linijkę

//max pokemon you can register with pokemod
#define TOTAL_POKES 251


Dałem tutaj 251, czyli tyle, ile jest pokemonów e Twoim modzie, poza tym tyle też było wpisane w custom w Twoim modzie.
Zmieniłem zapis na nick, także w custom.ini.
Ale nie wiem o co chodzi z dodaniem do pokemod.cfg bazy myslq.
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

pm_mysql_host "host"
pm_mysql_user "użytkownik_bazy"
pm_mysql_pass "hasło"
pm_mysql_db "nazwa_bazy"
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

Ach, bo Tobie chodzi o zakładanie hasła na nick poprzez stronę www? Jak tak, to mam plugin, który robi to z poziomu gry. Mam nadzieje, ze to wystarczy i już nie trzeba dodawac nic do pokemod.cfg, skoro używam pluginu na hasło z poziomu gry?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Nie? Zapis jest na baze myslq wszystkie pokemony , lvl'e , nicki itp. ida na baze.
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

Ale w Twoim modzie, czy tym, który jest na tym forum? Bo z tego co ja pamietam, to w modzie z tego forum nie trzeba było robić żadnych baz, dodawać chociażby tego "

pm_mysql_host "host"
pm_mysql_user "użytkownik_bazy"
pm_mysql_pass "hasło"
pm_mysql_db "nazwa_bazy"

żeby zapis był. Trzeba było tylko dodać (jak ktoś chciał) jakiś plugin, żeby zakładał hasło na nick. Czy coś źle wiem?
Użytkownik Mineral edytował ten post 24.06.2010 21:33
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

W tym co jest na forum , na mojego nie da sie dac na nick. Chyba , ze jest zapis na serwerze , alle tego nie wiem korzystam z bazy myslq ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Mineral - zdjęcie Mineral 24.06.2010

No ok, ja skorzystam z tego, co jest na forum, tylko wezmę sobie te 3 pliki, które wymieniłeś wcześniej, żeby było 251 pokemonów. Zadziala?
Odpowiedz

  • +
  • -
Raku129 - zdjęcie Raku129 24.06.2010

Ta zadziala , ale radze ci uzyc bazy myslq ;P
Odpowiedz