famas + celownik
K1cK_PL
24.06.2010
Witam Czy ktos mogl by mi przerobic ten plugin Deagle Sniper v0.1.2 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X zebny zamiast do deagla byl celownik do famasa ???
sbstn
24.06.2010
#include <amxmodx>Zobacz czy to działa
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new g_hasZoom[33]
new szClip, szAmmo
public plugin_init()
{
register_forward(FM_CmdStart,"forward_cmdstart")
}
public forward_cmdstart(id,uc_handle,seed)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if((get_uc(uc_handle,UC_Buttons)&IN_ATTACK2)&&!(pev(id, pev_oldbuttons )&IN_ATTACK2 ))
{
new szWeapID=get_user_weapon(id,szClip,szAmmo)
if(szWeapID==CSW_FAMAS&&!g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id]=true
cs_set_user_zoom(id,CS_SET_FIRST_ZOOM,1)
emit_sound(id,CHAN_ITEM,"weapons/zoom.wav",0.20,2.40,0,100)
}
else
{
if(g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id]=false
cs_set_user_zoom(id,CS_RESET_ZOOM,0)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 24.06.2010 16:41
K1cK_PL
24.06.2010
dzięki ale wiesz famas jeszcze ma strzal automatyczny i serie dalo by sie zrobic zeby celownik byl by na przycisku mouse3 czyli wcisniecie scroola
sbstn
24.06.2010
Teraz to i ja się podłączam do pytania jak takie coś rozkminić. Znalazłem stałe engine buttonów, ale tam nie ma mouse3...
#define IN_ATTACK (1<<0) #define IN_JUMP (1<<1) #define IN_DUCK (1<<2) #define IN_FORWARD (1<<3) #define IN_BACK (1<<4) #define IN_USE (1<<5) #define IN_CANCEL (1<<6) #define IN_LEFT (1<<7) #define IN_RIGHT (1<<8) #define IN_MOVELEFT (1<<9) #define IN_MOVERIGHT (1<<10) #define IN_ATTACK2 (1<<11) #define IN_RUN (1<<12) #define IN_RELOAD (1<<13) #define IN_ALT1 (1<<14) #define IN_SCORE (1<<15)
Raku129
25.06.2010
To potem nacisnie znow PPM i ma tylko zoom , my na diablo tak mamy i nie ma problemow.