public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new text[512] new keys1 = (1<<0)|(1<<1) format(text, 511,"\yWybierz Rodzaj Klasy - ^n\w1. Potwory^n\w2. Ludzie^n\") show_menu(id, keys1, text) } public select_class_menu(id, key) { new lx[17] switch(key) { case 0: { select_class1(id,lx) } case 1: { select_class2(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED } public select_class1(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new text[512] new keys2 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n\w1. Mag^t^tLevel :%d ^n\w2. Paladyn^tLevel :%d ^n\w3. Mnich^t^tLevel :%d ^n\w4. Zabojca^tLevel :%d ^n\w5. Barbarzynca^tLevel :%d ^n\w6. Nekromanta^tLevel :%d ^n\w7. Ninja^t^tLevel :%d ^n\w8. Lowca^t^tLevel :%d",lx[Mag],lx[Paladyn],lx[Mnich],lx[Zabojca],lx[Barbarzynca],lx[Nekromanta],lx[Ninja],lx[Hunter] ) show_menu(id, keys2, text) } public select_class_menu1(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Paladyn } case 2: { player_class[id] = Mnich } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Barbarzynca } case 5: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 8: { return PLUGIN_HANDLED } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED } public select_class2(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new text[512] new keys3 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) format(text, 511,"\yTEST - ^n\w1. Mag1^t^tLevel :%d ^n\w2. Paladyn1^tLevel :%d ^n\w3. Mnich1^t^tLevel :%d ^n\w4. Zabojca1^tLevel :%d ^n\w5. Barbarzynca1^tLevel :%d ^n\w6. Nekromanta1^tLevel :%d ^n\w7. Ninja1^t^tLevel :%d ^n\w8. Lowca1^t^tLevel :%d",lx[Mag1],lx[Paladyn1],lx[Mnich1],lx[Zabojca1],lx[Barbarzynca1],lx[Nekromanta1],lx[Ninja1],lx[Hunter1] ) show_menu(id, keys3, text) } public select_class_menu2(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag1 } case 1: { player_class[id] = Paladyn1 } case 2: { player_class[id] = Mnich1 } case 3: { player_class[id] = Zabojca1 } case 4: { player_class[id] = Barbarzynca1 } case 5: { player_class[id] = Nekromanta1 g_haskit[id] = 1 } case 6: { player_class[id] = Ninja1 } case 7: { player_class[id] = Hunter1 g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 8: { return PLUGIN_HANDLED } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Potwory ludzie pomoc
Temat rozp. Kaska, 23.06.2010 09:42
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.06.2010 09:42
Witam zrobiłem coś takiego wszędzie pozmieniałem tak jak trzeba ale jak wybieram np 1 czyli Potwory to nie wysletla sie tabelka tylko od razu wchodzi postać mag a jak wybiore ludzie to wchodzi Paladyn. Wiecie co jest nie tak ??
#2
Napisano 23.06.2010 12:02
public select_class_menu(id, key) { new lx[17] switch(key) { case 0: { select_class1(id,lx) } case 1: { select_class2(id,lx) } } return PLUGIN_HANDLED }
// jak nie pomoze to sprobuj dac wywolanie kolejnego menu w tasku po 1 sekundzie
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 23.06.2010 12:03
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych