Ustawienie klasy na flagę [PILNE!]
bywa 18.06.2010
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by klasa była na flagę? Zadaje te pytanie, ponieważ chciałbym zrobić klasę premium, lecz nie widzę takiej możliwości w pliku: bh_zombieclass.ini A pluginu do klas nie widać Wiem tyle, że w tym pliku można dodać klasy, wiem jak to zrobić. Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Dziękuje oczywiście będzie
18 czerwiec 2010 - 17:13:
Proszę o szybką odpowiedź !
18 czerwiec 2010 - 20:43:
Może ktoś pomoże ? Chodzi mi tylko o to jak zrobić by dana klasa była na flagę ...
Użytkownik bywa edytował ten post 18.06.2010 19:45
18 czerwiec 2010 - 17:13:
Proszę o szybką odpowiedź !
18 czerwiec 2010 - 20:43:
Może ktoś pomoże ? Chodzi mi tylko o to jak zrobić by dana klasa była na flagę ...
Użytkownik bywa edytował ten post 18.06.2010 19:45
fsd
18.06.2010
Nie wiem jak ci pomóc, lecz ten kod może cie naprowadzić
Jest to wycinka z COD:MW by Peyote.
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \rLv:\y %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x04 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jest to wycinka z COD:MW by Peyote.
hardbot 18.06.2010
fsd o-O on używa BIO a ty mu tu z COD:MW wyskakujesz jaki z tego morał ??
Dwoma odmiennymi pluginami nic nie zdziałasz
Dwoma odmiennymi pluginami nic nie zdziałasz
fsd
18.06.2010
fsd o-O on używa BIO a ty mu tu z COD:MW wyskakujesz jaki z tego morał ??
Dwoma odmiennymi pluginami nic nie zdziałasz
A tam Nie znam tego pluginu od kodu źródłowego, z resztą i tak umiem na razie przerabiać i to na małą skalę. Lecz moim zdaniem, przy kawałku gdzie jest wybór klas mógłby coś pokombinować na styl tego co Peyote zrobił w COD:MW
hardbot 19.06.2010
Nie da się tak W notatniku nic nie zdziałasz i jeszcze do tego w BIO
Napisze wiec to jeszcze raz
Nie da się tak W notatniku nic nie zdziałasz i jeszcze do tego w BIO