←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Ustawienie klasy na flagę [PILNE!]

Zablokowany

bywa - zdjęcie bywa 18.06.2010

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by klasa była na flagę? Zadaje te pytanie, ponieważ chciałbym zrobić klasę premium, lecz nie widzę takiej możliwości w pliku: bh_zombieclass.ini A pluginu do klas nie widać :/ Wiem tyle, że w tym pliku można dodać klasy, wiem jak to zrobić. Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Dziękuje oczywiście będzie Dołączona grafika

18 czerwiec 2010 - 17:13:
Proszę o szybką odpowiedź ! :]

18 czerwiec 2010 - 20:43:
Może ktoś pomoże ? Chodzi mi tylko o to jak zrobić by dana klasa była na flagę ...
Użytkownik bywa edytował ten post 18.06.2010 19:45
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 18.06.2010

Nie da się tak :D W notatniku nic nie zdziałasz i jeszcze do tego w BIO
Odpowiedz

  • +
  • -
fsd - zdjęcie fsd 18.06.2010

Nie wiem jak ci pomóc, lecz ten kod może cie naprowadzić
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \rLv:\y %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x04 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
ColorChat(id, RED, "[COD:MW]^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jest to wycinka z COD:MW by Peyote.
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 18.06.2010

fsd o-O on używa BIO a ty mu tu z COD:MW wyskakujesz :D jaki z tego morał ??

Dwoma odmiennymi pluginami nic nie zdziałasz
Odpowiedz

  • +
  • -
fsd - zdjęcie fsd 18.06.2010

fsd o-O on używa BIO a ty mu tu z COD:MW wyskakujesz :D jaki z tego morał ??

Dwoma odmiennymi pluginami nic nie zdziałasz


A tam :P Nie znam tego pluginu od kodu źródłowego, z resztą i tak umiem na razie przerabiać i to na małą skalę. Lecz moim zdaniem, przy kawałku gdzie jest wybór klas mógłby coś pokombinować na styl tego co Peyote zrobił w COD:MW
Odpowiedz

bywa - zdjęcie bywa 19.06.2010

Chce podkreślić że to nie plugin jak w ZP.
To plik konfiguracyjny.
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 19.06.2010

Nie da się tak :D W notatniku nic nie zdziałasz i jeszcze do tego w BIO


Napisze wiec to jeszcze raz :D

Nie da się tak :D W notatniku nic nie zdziałasz i jeszcze do tego w BIO
Odpowiedz
Zablokowany