long jump
Mesh 17.06.2010
ten kod mi nie dziala tzn long jump'a ma tylko palek brak bledow przy komplikacji
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new button2 = get_user_button(id);
if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )
JumpsLeft[id]--
new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}
ZiuTeK
17.06.2010
player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper
Ten warunek musi byc w nawiasie.
Ten warunek musi byc w nawiasie.
Mesh 18.06.2010
if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
czyli jak to jest w nawiasie to musze zrobic tak?
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
na poczatku 2 nawiasy?
ZiuTeK
19.06.2010
Tak, bo to na pewno bylo bledem, moze masz jeszcze jakies inne ale tutaj bylo sprawdzane czy klient jest paladynem, jesli jest to juz go przepuszcza dalej, albo, czy jest Jumperem i ma noz i skonczone zamrazenie
teraz sprawdza czy jest jednym albo drugim i do tego przy obu klasach sprawdza czy ma noz i skonczone zamrazanie.
Nie twierdze ze to juz jest koniec bo nie wiem co wiecej zmieniales ale w tym kodzie to byl na pewno blad.
teraz sprawdza czy jest jednym albo drugim i do tego przy obu klasach sprawdza czy ma noz i skonczone zamrazanie.
Nie twierdze ze to juz jest koniec bo nie wiem co wiecej zmieniales ale w tym kodzie to byl na pewno blad.
ZiuTeK
19.06.2010
u mnie kawalek tej funkcji wyglada tak:
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)
mam playr_b_lj poniewaz mam item na longjumpy, natomiast nie mam "&& freeze_ended"
nie wiem skad u ciebie sie znalazl ten kawalek kodu i co on oznacza.
Wgrywales fixa na longjumpy u palladyna z dzialu tutoriale i poradniki do diablomoda ?
Jesli nie to sprobuj wgrac tego fixa i wtedy edytowac kod.
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE) { if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) { new flags = pev(id,pev_flags) if(flags & FL_ONGROUND) { set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) JumpsLeft[id]-- new Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[2]=300.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) } } } }W linijce
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)
mam playr_b_lj poniewaz mam item na longjumpy, natomiast nie mam "&& freeze_ended"
nie wiem skad u ciebie sie znalazl ten kawalek kodu i co on oznacza.
Wgrywales fixa na longjumpy u palladyna z dzialu tutoriale i poradniki do diablomoda ?
Jesli nie to sprobuj wgrac tego fixa i wtedy edytowac kod.
Mesh 19.06.2010
z forum poradnik na dzialajacy long jump podmienilem caly kod a teraz chcialem dac long jumpa 2 klasie sprobuje bez tego && freeze_ended
Vertricus
20.06.2010
TO nie jedyna funkcja od LJ
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
Mesh 21.06.2010
no znalazlem dwie ta od wyswietlania skokow i ta. ale skoro mowisz ze sa jeszcze to będę szukac
21 czerwiec 2010 - 08:09:
nie wiem czemu wyzuca mi tu blad
w takim stylu
21 czerwiec 2010 - 08:11:
zrobilem tak i dziala temat mozna zamknac
21 czerwiec 2010 - 08:09:
nie wiem czemu wyzuca mi tu blad
public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
}
}
w takim stylu
error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"
21 czerwiec 2010 - 08:11:
if( player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
zrobilem tak i dziala temat mozna zamknac
ZiuTeK
21.06.2010
To zle dziala, w tamtej linijce brakowalo ci zamkniecia nawiasu policze je za ciebie:
if(1(2player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper)2 JumpsMax[id]=5+floatround(3player_intelligence[id]/10.0)3
else JumpsMax[id]=0
A gdzie zamykasz 1 ? Ano nie zamykasz a powinien byc w linijce zaraz po trzecim
if(1(2player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper)2 JumpsMax[id]=5+floatround(3player_intelligence[id]/10.0)3
else JumpsMax[id]=0
A gdzie zamykasz 1 ? Ano nie zamykasz a powinien byc w linijce zaraz po trzecim