new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new button2 = get_user_button(id);
if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )
JumpsLeft[id]--
new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
write_hud(id)
}
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
long jump
Temat rozp. Mesh, 17.06.2010 17:36
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2010 17:36
ten kod mi nie dziala tzn long jump'a ma tylko palek brak bledow przy komplikacji
#2
Napisano 17.06.2010 19:36
player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper
Ten warunek musi byc w nawiasie.
Ten warunek musi byc w nawiasie.
#3
Napisano 18.06.2010 06:03
if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
czyli jak to jest w nawiasie to musze zrobic tak?
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended)
na poczatku 2 nawiasy?
#4
Napisano 19.06.2010 18:01
Tak, bo to na pewno bylo bledem, moze masz jeszcze jakies inne ale tutaj bylo sprawdzane czy klient jest paladynem, jesli jest to juz go przepuszcza dalej, albo, czy jest Jumperem i ma noz i skonczone zamrazenie
teraz sprawdza czy jest jednym albo drugim i do tego przy obu klasach sprawdza czy ma noz i skonczone zamrazanie.
Nie twierdze ze to juz jest koniec bo nie wiem co wiecej zmieniales ale w tym kodzie to byl na pewno blad.
teraz sprawdza czy jest jednym albo drugim i do tego przy obu klasach sprawdza czy ma noz i skonczone zamrazanie.
Nie twierdze ze to juz jest koniec bo nie wiem co wiecej zmieniales ale w tym kodzie to byl na pewno blad.
#5
Napisano 19.06.2010 18:34
zrobilem tak i wraz ma tylko paladyn long jumpa :[
#6
Napisano 19.06.2010 22:46
u mnie kawalek tej funkcji wyglada tak:
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)
mam playr_b_lj poniewaz mam item na longjumpy, natomiast nie mam "&& freeze_ended"
nie wiem skad u ciebie sie znalazl ten kawalek kodu i co on oznacza.
Wgrywales fixa na longjumpy u palladyna z dzialu tutoriale i poradniki do diablomoda ?
Jesli nie to sprobuj wgrac tego fixa i wtedy edytowac kod.
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE) { if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) { if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) { new flags = pev(id,pev_flags) if(flags & FL_ONGROUND) { set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) JumpsLeft[id]-- new Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[2]=300.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) } } } }W linijce
if((player_class[id]==Paladyn || player_b_lj[id] > 0) && weapon == CSW_KNIFE)
mam playr_b_lj poniewaz mam item na longjumpy, natomiast nie mam "&& freeze_ended"
nie wiem skad u ciebie sie znalazl ten kawalek kodu i co on oznacza.
Wgrywales fixa na longjumpy u palladyna z dzialu tutoriale i poradniki do diablomoda ?
Jesli nie to sprobuj wgrac tego fixa i wtedy edytowac kod.
#7
Napisano 19.06.2010 23:09
z forum poradnik na dzialajacy long jump podmienilem caly kod a teraz chcialem dac long jumpa 2 klasie sprobuje bez tego && freeze_ended
#8
Napisano 20.06.2010 10:32
TO nie jedyna funkcja od LJ
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
Musisz w funkcji od "zliczania" skoków zmienić warunek.
bodajże count_jumps
#9
Napisano 21.06.2010 08:11
no znalazlem dwie ta od wyswietlania skokow i ta. ale skoro mowisz ze sa jeszcze to będę szukac
21 czerwiec 2010 - 08:09:
nie wiem czemu wyzuca mi tu blad
w takim stylu
21 czerwiec 2010 - 08:11:
zrobilem tak i dziala temat mozna zamknac
21 czerwiec 2010 - 08:09:
nie wiem czemu wyzuca mi tu blad
public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if((player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
}
}
w takim stylu
error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"
21 czerwiec 2010 - 08:11:
if( player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
zrobilem tak i dziala temat mozna zamknac
#10
Napisano 21.06.2010 16:32
To zle dziala, w tamtej linijce brakowalo ci zamkniecia nawiasu policze je za ciebie:
if(1(2player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper)2 JumpsMax[id]=5+floatround(3player_intelligence[id]/10.0)3
else JumpsMax[id]=0
A gdzie zamykasz 1 ? Ano nie zamykasz a powinien byc w linijce zaraz po trzecim
if(1(2player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Jumper)2 JumpsMax[id]=5+floatround(3player_intelligence[id]/10.0)3
else JumpsMax[id]=0
A gdzie zamykasz 1 ? Ano nie zamykasz a powinien byc w linijce zaraz po trzecim