item na szybkosc
Mesh 15.06.2010
mam banalnie proste pytanie sam bym do tego doszedl ale nie chce mi sie pare razy komplikowac ;<
taki item zwiekszy nasz speed o 500 ? czy to jest dobry kod?
case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
set_user_maxspeed(id,500.0)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: ",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}
taki item zwiekszy nasz speed o 500 ? czy to jest dobry kod?
Dimni
15.06.2010
Ustawi Ci szybkość na 500, a nie doda.
TIP: popatrz w set_speedchange .
EDIT: Zapomniałem dopisać, że dopóki nie zadziała wyżej wspomniana funkcja (czyli strzelisz/zmienisz/przeładujesz broń)
Edited by Dimni, 15.06.2010 19:08.
TIP: popatrz w set_speedchange .
EDIT: Zapomniałem dopisać, że dopóki nie zadziała wyżej wspomniana funkcja (czyli strzelisz/zmienisz/przeładujesz broń)
Edited by Dimni, 15.06.2010 19:08.
Mesh 15.06.2010
nie rozumiem bedzie dzialac tylko po przeladowaniu strzale lub 2x q ??
czy bedzie dzialac az do przeladowania strzalu luv 2x q?
czy bedzie dzialac az do przeladowania strzalu luv 2x q?
Dimni
17.06.2010
Twój kod bedzie działał OD zdobycia przedmiotu DO przeładowania/strzału/zmiany broni.
Vertricus
17.06.2010
Musisz użyć eventu zmiany broni (CurWeapon)
i w nim ustawiać prędkość po zmianie
i w nim ustawiać prędkość po zmianie
Joke
17.06.2010
Dodaj:
W public set_speedchange(id) dodaj
new player_b_mesh[33] = 1
player_b_mesh[id] = 0
if (player_b_mesh[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}
W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_mesh[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 500)
case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mesh[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}