←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

item na szybkosc

Locked

Mesh's Photo Mesh 15.06.2010

mam banalnie proste pytanie sam bym do tego doszedl ale nie chce mi sie pare razy komplikowac ;<


case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
set_user_maxspeed(id,500.0)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: ",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}


taki item zwiekszy nasz speed o 500 ? czy to jest dobry kod?
Quote

  • +
  • -
Dimni's Photo Dimni 15.06.2010

Ustawi Ci szybkość na 500, a nie doda.
TIP: popatrz w set_speedchange .

EDIT: Zapomniałem dopisać, że dopóki nie zadziała wyżej wspomniana funkcja (czyli strzelisz/zmienisz/przeładujesz broń) :D
Edited by Dimni, 15.06.2010 19:08.
Quote

Mesh's Photo Mesh 15.06.2010

nie rozumiem bedzie dzialac tylko po przeladowaniu strzale lub 2x q ??
czy bedzie dzialac az do przeladowania strzalu luv 2x q?
Quote

  • +
  • -
Dimni's Photo Dimni 17.06.2010

Twój kod bedzie działał OD zdobycia przedmiotu DO przeładowania/strzału/zmiany broni.
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 17.06.2010

Musisz użyć eventu zmiany broni (CurWeapon)
i w nim ustawiać prędkość po zmianie ;>
Quote

  • +
  • -
Joke's Photo Joke 17.06.2010

Dodaj:
new player_b_mesh[33] = 1

player_b_mesh[id] = 0 

if (player_b_mesh[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoja szybkosc zostaje zwiekszona<br>")
}

W public set_speedchange(id) dodaj
if (player_b_mesh[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 500)


      case 71:
{
player_item_name[id] = "MESH RING"
player_item_id[id] = rannum
player_b_mesh[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja szybkosc zostaje zwiekszona ",player_item_name[id])
}
Quote

Mesh's Photo Mesh 18.06.2010

dzięki reput dla Was ;)
Quote
Locked