plug na 4fun[HARDCOREMOD]
Mesh 14.06.2010
witam
mam wielka prośbe. czy napisal by mi ktos taki plugin?
wszystko mialo by wygladac mniej wiecej tak
próbowałem ale nie stety nie wiem co do czego itd. jestem zielony
14 czerwiec 2010 - 12:02:
probuje wyciac te rangi z bf2 ale skrypt nie jest w 1 pliku lecz jest ich trocheee
znalazlem cos takiego
ale nie wiem gdzie jest kod z nazwami rang
Użytkownik Mesh edytował ten post 13.06.2010 22:05
mam wielka prośbe. czy napisal by mi ktos taki plugin?
wszystko mialo by wygladac mniej wiecej tak
[HardcoreMod] 0/25 -Bot. Item: "ninja ring"rangi tak jak na bf2 po nabiciu 25 przechodzi na kolejny stopien z bota zmienia sie na inna nazwe a system losowania itemow tak jak w diablo za kazde zabojstwo
próbowałem ale nie stety nie wiem co do czego itd. jestem zielony
14 czerwiec 2010 - 12:02:
probuje wyciac te rangi z bf2 ale skrypt nie jest w 1 pliku lecz jest ich trocheee
znalazlem cos takiego
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
ale nie wiem gdzie jest kod z nazwami rang
Użytkownik Mesh edytował ten post 13.06.2010 22:05
Mesh 15.06.2010
masz jak bys mogl zrobic to w jednym pliku bo tutaj jest sma + troche include ;/
zeby byly same rangi wytnij odznaki po porstu
15 czerwiec 2010 - 18:23:
odswiezam
@AmDZrobisz mi to
Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 17:11
zeby byly same rangi wytnij odznaki po porstu
15 czerwiec 2010 - 18:23:
odswiezam
@AmDZrobisz mi to
Załączone pliki
Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 17:11
AmD
15.06.2010
chciałem ale nie doczytałem się że mają być itemy
trza albo ciąć Diablo Moda i dodać Kawałek BF2
albo Dać całe BF2 i część Diablo czy tak i tak dużo roboty i wątpię by darmowe
trza albo ciąć Diablo Moda i dodać Kawałek BF2
albo Dać całe BF2 i część Diablo czy tak i tak dużo roboty i wątpię by darmowe
AmD
16.06.2010
z edytuj sobie BF2 Moda
w const.inl
Użytkownik AmD edytował ten post 16.06.2010 14:08
new const gRankName[MAX_RANKS+4][] =
{
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
};
w const.inl
Użytkownik AmD edytował ten post 16.06.2010 14:08
Mesh 16.06.2010
eh myslalem ze mi pomozesz ;<
to i ja znalazlem ale daj mi kod z funkcja ktora by wyswiatlala te linijki bo to nawet nie da sie komplikowac ;-D
to i ja znalazlem ale daj mi kod z funkcja ktora by wyswiatlala te linijki bo to nawet nie da sie komplikowac ;-D
AmD
17.06.2010
nie wiem ile razy jeszcze bd musiał pobierać tego BF2, Moda
o co chodzi za bardzo też nie wiem może o to:
szukaj w ham.inl
ps. daj mi swojego const.inl ze zmienionymi rangami to ci przekompiluje...
Użytkownik AmD edytował ten post 17.06.2010 08:34
o co chodzi za bardzo też nie wiem może o to:
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
szukaj w ham.inl
ps. daj mi swojego const.inl ze zmienionymi rangami to ci przekompiluje...
Użytkownik AmD edytował ten post 17.06.2010 08:34
Mesh 18.06.2010
trzymaj tutaj zaczelem sam robic ale to sa tylko skopiowane to co potrzebne a wiem ze trzeba jeszcze na poczatku funkcje zeby to wywolac jak mozesz to podaj *.sma a nie *.amxx
Użytkownik Mesh edytował ten post 18.06.2010 21:09
Użytkownik Mesh edytował ten post 18.06.2010 21:09
Mesh 18.06.2010
no to sie nie komplikuje jak bys zauwazyl ;/ proszę o takie sma ktore da rade komplikowac i jest prawidlowo tzn wyswiatla na dole range ile na ile zabojstw i zeby dzialaloco tutaj mam zrobić dodać wiadomość w HUD?
Mesh 18.06.2010
sory pomylilem sie chodzi mi o
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]); } else { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]); }
new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = { "Szeregowy", "Starszy Szeregowy", "Kapral", "Starszy Kapral", "Plutonowy", "Sierzant", "Starszy Sierzant", "Mlodyszy Chorazy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Chorazy Sztabowy", "Podporucznik", "Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik", "General Brygady", "General Dywizji", "General Broni", "General" };
new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 150, 500, 800, 2500, 5000, 8000, 20000, 50000, 60000, 75000, 90000, 115000, 125000, 150000, 180000, 200000 };poprosze o sma ktory sie komplikuje poniewaz dodam jeszcze funkcje losowania itemow