←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
plug na 4fun[HARDCOREMOD]

Zablokowany

Mesh - zdjęcie Mesh 14.06.2010

witam

mam wielka prośbe. czy napisal by mi ktos taki plugin?
wszystko mialo by wygladac mniej wiecej tak
[HardcoreMod] 0/25 -Bot. Item: "ninja ring"
rangi tak jak na bf2 po nabiciu 25 przechodzi na kolejny stopien z bota zmienia sie na inna nazwe a system losowania itemow tak jak w diablo za kazde zabojstwo :help:

próbowałem ale nie stety nie wiem co do czego itd. :mur: jestem zielony :/ :help:

14 czerwiec 2010 - 12:02:
probuje wyciac te rangi z bf2 ale skrypt nie jest w 1 pliku lecz jest ich trocheee

znalazlem cos takiego

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}

ale nie wiem gdzie jest kod z nazwami rang :help:
Użytkownik Mesh edytował ten post 13.06.2010 22:05
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 14.06.2010

daj Sma BF2-Mod'a
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 15.06.2010

masz jak bys mogl zrobic to w jednym pliku bo tutaj jest sma + troche include ;/
zeby byly same rangi wytnij odznaki po porstu :help:

15 czerwiec 2010 - 18:23:
odswiezam

@AmDZrobisz mi to ;>

Załączone pliki

  • Załączony plik  bf2mod.rar   30,77 KB   30 Ilość pobrań

Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 17:11
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 15.06.2010

chciałem ale nie doczytałem się że mają być itemy :/

trza albo ciąć Diablo Moda i dodać Kawałek BF2
albo Dać całe BF2 i część Diablo czy tak i tak dużo roboty i wątpię by darmowe :)
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 15.06.2010

z itemami dam sobie rade ;)
daj mi sma z rangami proszę :help:
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 16.06.2010

z edytuj sobie BF2 Moda


new const gRankName[MAX_RANKS+4][] =
{
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
};

w const.inl
Użytkownik AmD edytował ten post 16.06.2010 14:08
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 16.06.2010

eh myslalem ze mi pomozesz ;<
to i ja znalazlem ale daj mi kod z funkcja ktora by wyswiatlala te linijki bo to nawet nie da sie komplikowac ;-D
:help:
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 17.06.2010

nie wiem ile razy jeszcze bd musiał pobierać tego BF2, Moda :)

o co chodzi za bardzo też nie wiem może o to:


{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}


szukaj w ham.inl

ps. daj mi swojego const.inl ze zmienionymi rangami to ci przekompiluje...
Użytkownik AmD edytował ten post 17.06.2010 08:34
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 18.06.2010

trzymaj tutaj zaczelem sam robic ale to sa tylko skopiowane to co potrzebne a wiem ze trzeba jeszcze na poczatku funkcje zeby to wywolac jak mozesz to podaj *.sma a nie *.amxx ;)
Użytkownik Mesh edytował ten post 18.06.2010 21:09
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 18.06.2010

co tutaj mam zrobić dodać wiadomość w HUD?
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 18.06.2010

co tutaj mam zrobić dodać wiadomość w HUD?

no to sie nie komplikuje jak bys zauwazyl ;/ proszę o takie sma ktore da rade komplikowac i jest prawidlowo tzn wyswiatla na dole range ile na ile zabojstw i zeby dzialalo :help:
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 18.06.2010

jak się nie kompiluje?

Załączone pliki

Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 18.06.2010

sory pomylilem sie chodzi mi o
		new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

		if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
		{
			formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
		}
		else
		{
			formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
		}
new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = 
{ 
	"Szeregowy",
	"Starszy Szeregowy",
	"Kapral",
	"Starszy Kapral",
	"Plutonowy",
	"Sierzant",
	"Starszy Sierzant",
	"Mlodyszy Chorazy",
	"Chorazy",
	"Starszy Chorazy",
	"Chorazy Sztabowy",
	"Podporucznik",
	"Porucznik",
	"Kapitan",
	"Major",
	"Podpulkownik",
	"Pulkownik",
	"General Brygady",
	"General Dywizji",
	"General Broni",
	"General"
};
new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
	0,
	150,
	500,
	800,
	2500,
	5000,
	8000,
	20000,
	50000,
	60000,
	75000,
	90000,
	115000,
	125000,
	150000,
	180000,
	200000
};
poprosze o sma ktory sie komplikuje poniewaz dodam jeszcze funkcje losowania itemow
Odpowiedz
Zablokowany