chameleon
Mesh 13.06.2010
czy byl by ktos sklonny napisac mi kod dla mocy na noz
"gdy sie naladujesz jestes chameleonem (tylko z nozem)"
"gdy sie naladujesz jestes chameleonem (tylko z nozem)"
KariiO
14.06.2010
Mogę nie rozumieć ale czy chcesz żeby dana klasa po naładowaniu miała kameleona ?
Mesh 14.06.2010
tak kameleona ale tylko z nozem tak jak zabojca ma ze jest prawie niewidoczny (tylko z nozem)
dasz rade
dasz rade
KariiO
14.06.2010
No wydaję mi się że zwiększyć tej danej klasie szybkość ładowania się na nożu.tak kameleona ale tylko z nozem tak jak zabojca ma ze jest prawie niewidoczny (tylko z nozem)
dasz rade
Bo Zabójca ma tak że też mu się ładuję ale bd. szybko
Szukasz:
case Barbarzynca: { ultra_armor[id]++ if(ultra_armor[id]>7) { ultra_armor[id]=7 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) } else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) }Dodajesz pod:
case Twojaklasa: { show_hudmessage(id, "Masz kameleona , nie zdemaskuj sie!") changeskin(id,0) }Szukasz:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0Dodajesz pod:
else if(player_class[id] == Twojaklasa) time_delay*=0.1Nie testowałem ale powinno działać , uprzedzam że bd. trzeba jeszcze dodać coś w stylu "Nie mam na nożu nie mam kameleona "
SzukamProDM
14.06.2010
pod tym :
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 14.06.2010 18:59
public CurWeapon(id) { after_bullet[id]=1 new clip,ammo new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) invisible_cast[id]=0powinienes tez podac chyba :
changeskin(id,0)
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 14.06.2010 18:59
Mesh 14.06.2010
14 czerwiec 2010 - 19:46:
nie chodzi mi o danie kameleona na noz tylko zeby mogl byc kameleonem tylko na nozu tak jak zabojca ma niewidzialnosc jak zmieni na bron to znowu jest normalny pomoze ktos?
Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 19:46
nie chodzi mi o danie kameleona na noz tylko zeby mogl byc kameleonem tylko na nozu tak jak zabojca ma niewidzialnosc jak zmieni na bron to znowu jest normalny pomoze ktos?
Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 19:46