←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

chameleon

Locked

Mesh's Photo Mesh 13.06.2010

czy byl by ktos sklonny napisac mi kod dla mocy na noz
"gdy sie naladujesz jestes chameleonem (tylko z nozem)"
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 14.06.2010

Mogę nie rozumieć :unsure: ale czy chcesz żeby dana klasa po naładowaniu miała kameleona ?
Quote

Mesh's Photo Mesh 14.06.2010

tak kameleona ale tylko z nozem tak jak zabojca ma ze jest prawie niewidoczny (tylko z nozem)
dasz rade :>
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 14.06.2010

tak kameleona ale tylko z nozem tak jak zabojca ma ze jest prawie niewidoczny (tylko z nozem)
dasz rade :>

No wydaję mi się że zwiększyć tej danej klasie szybkość ładowania się na nożu.
Bo Zabójca ma tak że też mu się ładuję ale bd. szybko ^^

Szukasz:
case Barbarzynca:
		{
			ultra_armor[id]++
			if(ultra_armor[id]>7)
			{
				ultra_armor[id]=7
				show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) 
		}
Dodajesz pod:
case Twojaklasa:
		{
			show_hudmessage(id, "Masz kameleona , nie zdemaskuj sie!") 
			changeskin(id,0)

		}
Szukasz:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
Dodajesz pod:
else if(player_class[id] == Twojaklasa) time_delay*=0.1
Nie testowałem ale powinno działać , uprzedzam że bd. trzeba jeszcze dodać coś w stylu "Nie mam na nożu nie mam kameleona ^^"
Quote

  • +
  • -
SzukamProDM's Photo SzukamProDM 14.06.2010

pod tym :

public CurWeapon(id)
{	
	after_bullet[id]=1
	
	new clip,ammo
	new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
	invisible_cast[id]=0
powinienes tez podac chyba :

changeskin(id,0)

Edited by SzukamProDM, 14.06.2010 18:59.
Quote

Mesh's Photo Mesh 14.06.2010

14 czerwiec 2010 - 19:46:
nie chodzi mi o danie kameleona na noz tylko zeby mogl byc kameleonem tylko na nozu tak jak zabojca ma niewidzialnosc jak zmieni na bron to znowu jest normalny pomoze ktos?
Edited by Mesh, 14.06.2010 19:46.
Quote
Locked