Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Hell 1.6 - podboty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Keith

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:fsdfasfsa
Offline

Napisano 13.06.2010 20:59

Pobrałem właśnie stąd moda Zombie Hell 1.6.
Wszystko ładnie chodzi. JEDNAK, nie tak, jak chcę.
Kombinowałem, aby boty same się nie pakowały na serwer, tylko żebym ja mógł je dodawać. Po kombinacjach zrobiłem tylko tak, że boty nie respią się od samego włączenia serwera. Dopiero jak stworzę jednego bota, wchodzi ich w sumie 10, ponieważ ustawiłem limit na 10. No, ale nie chcę, by samowolnie mi się na serwer wpieprzały. W dodatku nie da się ich wyrzucić. Kiedy kickuje jednego, nowy wchodzi na jego miejsce. Co zrobić, by boty same się nie pakowały, tylko żebym przez konsolę dodawał je POJEDYŃCZO?
Jeśli to przydatna informacja, to hostuję HLDSem i mam windowsa.
Dołączona grafika

I jeszcze jedno. Co wpisać w konsoli, aby boty Zombie zrespiły się na respawnie terrorists, a nie rozwaliły na całej mapie?

Użytkownik Keith edytował ten post 13.06.2010 21:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych