Wpływanie na DMG :<
Screeaam... 12.06.2010
Jak zrobić, aby dana klasa miała większe obrażenia z danej broni? Bo tutorial R3X'a dużo mi nie pomógł.
G[o]Q
13.06.2010
hmm w funkcji od R3X'a robisz sobie
if(player_class[id]==Ninja) sethamparamfloat(4,damage*2)
Screeaam... 13.06.2010
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(player_class[id]==Ninja) sethamparamfloat(4,damage*2) }
Tak? A nie trzeba zdefiniować broni?
Screeaam... 13.06.2010
a to ninja moze uzywac jakiejsc broni poza nozem :
Dałem przykład... A trzeba definiować jak chce na inną klase?
G[o]Q
13.06.2010
jak chcesz np tylko z noza to mozesz sprawdzic damagebits jak np tylko z pistoletow to juz musisz sprawdzac bron