←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wpływanie na DMG :<

Zablokowany

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.06.2010

Jak zrobić, aby dana klasa miała większe obrażenia z danej broni? Bo tutorial R3X'a dużo mi nie pomógł. :D
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 13.06.2010

hmm w funkcji od R3X'a robisz sobie
if(player_class[id]==Ninja) sethamparamfloat(4,damage*2)
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 13.06.2010

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(player_class[id]==Ninja) sethamparamfloat(4,damage*2)
}

Tak? A nie trzeba zdefiniować broni?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 13.06.2010

a to ninja moze uzywac jakiejsc broni poza nozem ::?:
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 13.06.2010

a to ninja moze uzywac jakiejsc broni poza nozem ::?:


Dałem przykład... A trzeba definiować jak chce na inną klase?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 13.06.2010

jak chcesz np tylko z noza to mozesz sprawdzic damagebits jak np tylko z pistoletow to juz musisz sprawdzac bron
Odpowiedz
Zablokowany