←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

czy się porusza?

Zablokowany

  • +
  • -
stmn - zdjęcie stmn 09.06.2010

Czy mogę sprawdzić czy gracz się aktualnie porusza / wykonuje jakąś akcję? Jeśli tak to proszę mnie nakierować. ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 09.06.2010

if(cs_get_user_lastactivity(id)<0.1){
//gracz coś tam robi
}
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 11.06.2010


#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]>0.0||speed[1]>0.0||speed[2]>0.0)
{
//gracz się porusza
}
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 11.06.2010

Składowe wektora prędkości mogą być ujemne, więc taki warunek jest niedokładny.

vector_length
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 12.06.2010

Hmm no w sumie jak porusza się z większego originu do mniejszego to może być speed na minusie.., ale to jest łatwe do obejścia:
#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(abs(speed[0])>0.0||abs(speed[1])>0.0||abs(speed[2])>0.0)
{
//gracz się porusza
}

lub jak kto woli
#include <fakemeta>

....

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]!=0.0||speed[1]!=0.0||speed[2]!=0.0)
{
//gracz się porusza
}

Użytkownik grankee edytował ten post 12.06.2010 00:17
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 12.06.2010

no nawet lepsze niż długość wektora, bo bez mnożenia :)
Odpowiedz
Zablokowany