czy się porusza?
stmn
09.06.2010
Czy mogę sprawdzić czy gracz się aktualnie porusza / wykonuje jakąś akcję? Jeśli tak to proszę mnie nakierować.
grankee
11.06.2010
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]>0.0||speed[1]>0.0||speed[2]>0.0)
{
//gracz się porusza
}
R3X
11.06.2010
grankee
12.06.2010
Hmm no w sumie jak porusza się z większego originu do mniejszego to może być speed na minusie.., ale to jest łatwe do obejścia:
lub jak kto woli
Użytkownik grankee edytował ten post 12.06.2010 00:17
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(abs(speed[0])>0.0||abs(speed[1])>0.0||abs(speed[2])>0.0)
{
//gracz się porusza
}
lub jak kto woli
#include <fakemeta>
....
new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)
if(speed[0]!=0.0||speed[1]!=0.0||speed[2]!=0.0)
{
//gracz się porusza
}
Użytkownik grankee edytował ten post 12.06.2010 00:17