Mrożące itemy
djpatryk 08.06.2010
Witam. Mam pytanie jak zrobić zamrażające itemy. Mam pomysł na totem zamrażający, lub zamienić kulę z ognistej na zamrażającą
ZiuTeK
08.06.2010
Pewnie nikt ci nie da gotowego kodu wiec moze mala podpowiedz, gdy mag strzela z pistoletu uzywana jest funkcja zmniejszajaca predkosc.
Mozesz poprobowac z tym.
Calkowite zamrozenie mozesz wyciagnac z kodu war3fta, jest item od elfa, takie liany. To sie nazywa chyba beems cos tam.
Mozesz poprobowac z tym.
Calkowite zamrozenie mozesz wyciagnac z kodu war3fta, jest item od elfa, takie liany. To sie nazywa chyba beems cos tam.
G[o]Q
08.06.2010
samrozenie = set_user_maxspeed(id,0.1) + ustawienie grubego niebieskiego glow'a na modelu
Mesh 08.06.2010
a dajac
a co do set_user_maxspeed(id,0.1) nie kapinuj z war3ft a ni firebolami tylko zrob normalnie 1/9 np ;]
set_user_maxspeed(id,350)do jakiegos itemu bedziemy mieli szybkosc ? czy oprócz tego trzeba stworzyc jakas funkcje?
a co do set_user_maxspeed(id,0.1) nie kapinuj z war3ft a ni firebolami tylko zrob normalnie 1/9 np ;]
Screeaam... 08.06.2010
Przepraszam bardzo goq. Gdzie to wkleić?
Zależy, co chcesz uzyskać, bo jak zamrażanie poprzez strzelanie do przeciwnika, to w public Damage, jeżeli np. na Smoke, to musisz odpowiednią funkcje stworzyć.
Screeaam... 08.06.2010
if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& smoke_zamrazacz[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
//reszta kodu, czyli to zamrazanie
}
}
To kod od zabijania 1/x ze smoke jak dotknie gracza, możesz zamienić, że będzie "zamrażać".
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.06.2010 21:57
camilost
09.06.2010
Ten model jest standardowo w csie (Zapewne masz steama i go w cstrike nie masz, ale w gfc jest;) )
Mesh 09.06.2010
To kod od zabijania 1/x ze smoke jak dotknie gracza, możesz zamienić, że będzie "zamrażać".
nie widzisz? skopiuj jedna linijke znajdz ten kod wklej pod tym to zmienione i finito.
djpatryk 09.06.2010
if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& smoke_zamrazacz[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
set_user_maxspeed(id,0.1)
}
}
Tak ma być?
Użytkownik djpatryk edytował ten post 09.06.2010 16:50
Screeaam... 09.06.2010
Wtedy, jeżeli dotnie smoke gracza to go unieruchomi na stałe.
Najlepiej po tym ustawić taska, który będzie przywracał szybkość po X sekundach.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 17:52
Najlepiej po tym ustawić taska, który będzie przywracał szybkość po X sekundach.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 17:52
Screeaam... 09.06.2010
if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) { new greModel[64] entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63) if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" )) { new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner) if (is_user_connected(id) && is_user_connected(ptr) && is_user_alive(ptr) && smoke_zamrazacz[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) set_user_maxspeed(id,0.1) set_task(X.0,"odmrozenie", id) } } public odmrozenie(id) { set_user_maxspeed(id, Y.0) }
X - czas zamrożenie.
Y - ilość szybkości po odmrożeniu.
Nie wiem czy to bd działać. Możesz dodatkowo dodać glow'a na gracza który ma zamrożenie.
djpatryk 09.06.2010
new player_b_smoke[33] = 1
player_b_smoke[id] = 0
if (player_b_smoke[id] > 0) { num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke") }
case 95: { player_item_name[id] = "Frozen Smoke" player_item_id[id] = rannum player_b_smoke[id] = 1 item_durability[id] = 250 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id]) }
if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player")) { new greModel[64] entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63) if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" )) { new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner) if (is_user_connected(id) && is_user_connected(ptr) && is_user_alive(ptr) && smoke_zamrazacz[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr)) set_user_maxspeed(id,0.1) set_task(8.0,"odmrozenie", id) } }
public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
Tak ma być?
PS jaki ma być speed żeby o połowe mniej biegać? I kiedy to spowolnienie minie?
Użytkownik djpatryk edytował ten post 09.06.2010 20:44
Screeaam... 09.06.2010
public odmrozenie(id) { set_user_maxspeed(id, 5.0) }
To na koniec sma.
Odmrożenie minie u Cb po 8 sekundach, i nada graczowi szybkość 5.0 -.- wpisz zamiast 5.0 270.0
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 19:18
G[o]Q
09.06.2010
no tak ale funkcja ktora podaliscie jest wywolywana jak ktos dotknie granatu a nie wejdzie w dym
Screeaam... 09.06.2010
no tak ale funkcja ktora podaliscie jest wywolywana jak ktos dotknie granatu a nie wejdzie w dym
Przecież to napisałem kilka postów wyżej:
Wtedy, jeżeli dotnie smoke gracza to go unieruchomi na stałe.
A jak zrobić, aby dym zamrażał?