Nowy item, pare dodatków
Wiewiorek 08.06.2010
Witam
Czy mógłby mi ktoś powiedziec jak zrobić item, podwójny exp oraz wgrać to co jest na biało na screenie, z góry dzięki:)
Również potrzeubuje takiego czegoś, że w rundzie można kupić maksymalnie 3 granaty(HE)
P.S.
Jak ustawić, żeby czas kupowania był tylko 20-30 sekund, bo w server.cfg ustawiam mp_buytime "30" i lipa.
Z góry dzięki
Czy mógłby mi ktoś powiedziec jak zrobić item, podwójny exp oraz wgrać to co jest na biało na screenie, z góry dzięki:)
Również potrzeubuje takiego czegoś, że w rundzie można kupić maksymalnie 3 granaty(HE)
P.S.
Jak ustawić, żeby czas kupowania był tylko 20-30 sekund, bo w server.cfg ustawiam mp_buytime "30" i lipa.
Z góry dzięki
ZiuTeK
08.06.2010
Tutaj temat z pluginem do wyswietlania HP
Pokazywanie HP na HUD ( < 255) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Nie wiem co jest w tym malym nawiasiku wiec nie powiem, jedynie jesli chcesz edytowac ta linie to poszukaj tekstu "tpstring" i w nim jest edytowany ten napis.
Czas kupowania podawany jest chyba w minutach.
Zeby miec jakies 20-30 sekund sprobuj wartosci 0.25 albo 0.3
Pokazywanie HP na HUD ( < 255) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Nie wiem co jest w tym malym nawiasiku wiec nie powiem, jedynie jesli chcesz edytowac ta linie to poszukaj tekstu "tpstring" i w nim jest edytowany ten napis.
Czas kupowania podawany jest chyba w minutach.
Zeby miec jakies 20-30 sekund sprobuj wartosci 0.25 albo 0.3
Wiewiorek 08.06.2010
W tym kwadraciku jest ile ma jeszcze wytrzymałości item.
A można to pokazywanie HP w HUD jakoś ładnie wgrać do diablo moda, żeby to było w jednym pluginie?
Dalej proszę o odpowiedzi na reszte pytań
A można to pokazywanie HP w HUD jakoś ładnie wgrać do diablo moda, żeby to było w jednym pluginie?
Dalej proszę o odpowiedzi na reszte pytań
ZiuTeK
08.06.2010
Nie jestem pewien ale po co takie kombinacje ?
Myslisz ze lepiej miec to wszystko w jednym duzym pluginie niz podzielic na 2 male ? Bo ja watpie.
Jesli to jest wytrzymalosc itemu w tym malym kwadraciku to do tpstring dopisz [%i] w tekscie czyli("Klasa ..itd... [%i]", tutaj jakies zmienne,item_durability[id])
A plugin zeby w rundzie mozna bylo kupic maksymalnie 3 granaty to chyba worek granatow albo grenades_sack
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.06.2010 15:20
Myslisz ze lepiej miec to wszystko w jednym duzym pluginie niz podzielic na 2 male ? Bo ja watpie.
Jesli to jest wytrzymalosc itemu w tym malym kwadraciku to do tpstring dopisz [%i] w tekscie czyli("Klasa ..itd... [%i]", tutaj jakies zmienne,item_durability[id])
A plugin zeby w rundzie mozna bylo kupic maksymalnie 3 granaty to chyba worek granatow albo grenades_sack
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.06.2010 15:20
Wiewiorek 08.06.2010
new tpstring[1024][%d], mógłbys mi wyjąsnić co i gdzie i jak bo słabo ogarniam
Z tymi granatami tez. DZięki
Z tymi granatami tez. DZięki
ZiuTeK
11.06.2010
if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"HP: %i %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s [%i]", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],item_durability[id]) else format(tpstring,1023,"HP: %i %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i [%i]", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id],item_durability[id])
W tej funkcji zamien ten kod.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.06.2010 15:22
Rgb3
12.06.2010
Co do itemu to mogę zaproponować ci taki
W miejsce xx wstawiasz case itemu
tam gdzie masz Give_Xp(id,200) w miejsce 200 wstaw ile expa chcesz zeby dawał item
}
case xx:
{
player_item_name[id] = "Bonus Exp-a"
player_item_id[id] = xx
Give_Xp(id,200)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Aaaaa Bonus 200 Expa!",player_item_name[id])
W miejsce xx wstawiasz case itemu
tam gdzie masz Give_Xp(id,200) w miejsce 200 wstaw ile expa chcesz zeby dawał item
SzukamProDM
12.06.2010
wtedy da Ci tylko raz jak zadziala, zeby co runde dzialal trzeba dodac w roundstart;]