←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy item, pare dodatków

Zablokowany

Wiewiorek - zdjęcie Wiewiorek 08.06.2010

Witam
Czy mógłby mi ktoś powiedziec jak zrobić item, podwójny exp oraz wgrać to co jest na biało na screenie, z góry dzięki:)

Dołączona grafika

Również potrzeubuje takiego czegoś, że w rundzie można kupić maksymalnie 3 granaty(HE)

P.S.
Jak ustawić, żeby czas kupowania był tylko 20-30 sekund, bo w server.cfg ustawiam mp_buytime "30" i lipa.

Z góry dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 08.06.2010

Tutaj temat z pluginem do wyswietlania HP
Pokazywanie HP na HUD ( < 255) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Nie wiem co jest w tym malym nawiasiku wiec nie powiem, jedynie jesli chcesz edytowac ta linie to poszukaj tekstu "tpstring" i w nim jest edytowany ten napis.
Czas kupowania podawany jest chyba w minutach.
Zeby miec jakies 20-30 sekund sprobuj wartosci 0.25 albo 0.3
Odpowiedz

Wiewiorek - zdjęcie Wiewiorek 08.06.2010

W tym kwadraciku jest ile ma jeszcze wytrzymałości item.

A można to pokazywanie HP w HUD jakoś ładnie wgrać do diablo moda, żeby to było w jednym pluginie?

Dalej proszę o odpowiedzi na reszte pytań :)
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 08.06.2010

Nie jestem pewien ale po co takie kombinacje ?
Myslisz ze lepiej miec to wszystko w jednym duzym pluginie niz podzielic na 2 male ? Bo ja watpie.
Jesli to jest wytrzymalosc itemu w tym malym kwadraciku to do tpstring dopisz [%i] w tekscie czyli("Klasa ..itd... [%i]", tutaj jakies zmienne,item_durability[id])

A plugin zeby w rundzie mozna bylo kupic maksymalnie 3 granaty to chyba worek granatow albo grenades_sack
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.06.2010 15:20
Odpowiedz

Wiewiorek - zdjęcie Wiewiorek 08.06.2010

new tpstring[1024][%d], mógłbys mi wyjąsnić co i gdzie i jak bo słabo ogarniam :)
Z tymi granatami tez. DZięki
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 11.06.2010

if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s [%i]", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],item_durability[id])
	else	
                format(tpstring,1023,"HP: %i %s Lvl: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i [%i]", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id],item_durability[id])

W tej funkcji zamien ten kod.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.06.2010 15:22
Odpowiedz

  • +
  • -
Rgb3 - zdjęcie Rgb3 12.06.2010

Co do itemu to mogę zaproponować ci taki
   }
case xx:
{
player_item_name[id] = "Bonus Exp-a"
player_item_id[id] = xx
Give_Xp(id,200)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Aaaaa Bonus 200 Expa!",player_item_name[id])


W miejsce xx wstawiasz case itemu
tam gdzie masz Give_Xp(id,200) w miejsce 200 wstaw ile expa chcesz zeby dawał item
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 12.06.2010

wtedy da Ci tylko raz jak zadziala, zeby co runde dzialal trzeba dodac w roundstart;]
Odpowiedz
Zablokowany