HUD
SzukamProDM
08.06.2010
3. Jak zrobic ze to mozna uzyc ponizej 100hp :
4. Czemu mi to nie dziala?
6. Jak zrobic aby w menu rune bylo widac 0. Dalej tylko jak sie ma dana flage?
7. Jak zrobic aby dostawany exp byl 2x wiekszy ?
8. Jak podzielic itemki aby tylko te nowe czyli case 68+ byly gdy ktos je dostanie? Chodzi mi o http://amxx.pl/wswie...emu-t21263.html
Edit:
Usunalem to co juz zrobione
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 11.06.2010 22:16
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto )) { if (on_knife[id]) if (halflife_time() <= 10) { hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ") return PLUGIN_CONTINUE } { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0) show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id]) } }
4. Czemu mi to nie dziala?
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Talic )) { if (on_knife[id]) if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) { hudmsg(id,2.0,"Mozesz sie teleportowac co 5 sekund. ") return PLUGIN_CONTINUE } { if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) return PLUGIN_HANDLED player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) UTIL_Teleport(id,600) show_hudmessage(id, "Uzyles Silnej Woli",player_item_name[id]) } }
6. Jak zrobic aby w menu rune bylo widac 0. Dalej tylko jak sie ma dana flage?
7. Jak zrobic aby dostawany exp byl 2x wiekszy ?
case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED }
8. Jak podzielic itemki aby tylko te nowe czyli case 68+ byly gdy ktos je dostanie? Chodzi mi o http://amxx.pl/wswie...emu-t21263.html
Edit:
Usunalem to co juz zrobione
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 11.06.2010 22:16
Mesh 09.06.2010
7.to powinno pomoc
6.to zalezy czy dodales juz 2 menu
dajesz to pod
1.nie ma takiej funkcji wytrzymalosc: sprobuj tak
Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 16:18
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/40
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
6.to zalezy czy dodales juz 2 menu
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 123450
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
dajesz to pod
#define TASKID_SETUSER 13312tutaj edytujesz przyciski pierwsza linijka do 2 menu a druga linijka do 1 menu przerob tak jak potrzebujesz
1.nie ma takiej funkcji wytrzymalosc: sprobuj tak
item_durability[id]badz tak
item_durability:
item_durability[id] =ale watpie zeby dzialalo sprobowac mozesz
Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 16:18
SzukamProDM
09.06.2010
1. tym HUD dziala te Wytrzymalosc: poprostu dalem 2x , przed item_durability[index]
7. Ok..
6. Mam juz 2 strone ale chodzi o to ze bez danej flagi wogóle nie widzimy napisu 0. Dalej a nie ze nie mozemy kliknac
Pochwalka za checi i pomoc
7. Ok..
6. Mam juz 2 strone ale chodzi o to ze bez danej flagi wogóle nie widzimy napisu 0. Dalej a nie ze nie mozemy kliknac
Pochwalka za checi i pomoc
Mesh 09.06.2010
a co do klas premium masz 2 opcje
tutaj na maga moze nacisnac kazdy ale tylko z ta flaga go otrzymaja
lub:
pod
new text[512]
dajesz
ADMIN_LEVEL_B flaga przy ktorej mozesz nacisnac jak jej nie masz masz na szaro
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)
player_class[id] = Mag
}
tutaj na maga moze nacisnac kazdy ale tylko z ta flaga go otrzymaja
lub:
pod
new text[512]
dajesz
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
}
ADMIN_LEVEL_B flaga przy ktorej mozesz nacisnac jak jej nie masz masz na szaro
(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)tutaj sa przyciski z flaga a w tych nizej te dla wszystkich dodaj po prostu slot 0 w tej linijce u gory
SzukamProDM
09.06.2010
eeeehhh... znam to wszystko nie rozumiesz o co mi chodzi... Patrz:
Jesli grasz 1 raz i wpisujesz /klasa to Ci sie pojawia tylko 1-8 a gdy dostaniesz flage to pojawia Ci sie nastepny napis np. 9 /0 , rozumiesz teraz?
Jesli grasz 1 raz i wpisujesz /klasa to Ci sie pojawia tylko 1-8 a gdy dostaniesz flage to pojawia Ci sie nastepny napis np. 9 /0 , rozumiesz teraz?
Mesh 10.06.2010
tak ale poco tak robic ? nowi gracze nie beda wiedzieli ze sa nowe (premium) klasy ;/
Siemir
10.06.2010
3) Do ifa dodaj
6) Pod pętlą do wczytywania klas do menu zamień to co masz na
7) Przed Give_Xp(id,exp) dodaj
&& (get_user_health<100)4) Spróbuj wyrzucić
if (on_knife[id])5) Komenda na zoom to
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1)nie mogę natomiast rozszyfrować w którym momencie chcesz to włączyć
6) Pod pętlą do wczytywania klas do menu zamień to co masz na
if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H) { format(text, 511,"%s^n0. \wDalej^n",text) show_menu(id, keys | MENU_KEY_0, text) } else { format(text, 511,"%s^nAby zdobyc dostep do klas premium wejdz na xxx^n",text) show_menu(id, keys, text) }w zależności jaką masz zmienną od klawiszy zmień keys na nią
7) Przed Give_Xp(id,exp) dodaj
exp *= 28) Daj ten kod do ifa
if(player_item_id[id]>67
SzukamProDM
10.06.2010
3) wyskakuje mi blad tutaj :
a sa takie :
5) mam taki kod i nie dziala mi;/ noz + r / ani ppm ...
6) Jak przerobic ten kod aby 4-6 bylo widoczne pod dana flaga?
7) wyskakuje blad :
:
8) ta funkcja wyglada tak :
a jak dodam pod
to wyskakuje blad :
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 10.06.2010 19:34
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto) [b]&& (get_user_health<100))[/b]
a sa takie :
Error: Syntax error in the expression, or invalid function call on line 1731
5) mam taki kod i nie dziala mi;/ noz + r / ani ppm ...
new weapon1 = get_user_weapon(id) if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Nihlathak && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)) { if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS) { cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1) } }
6) Jak przerobic ten kod aby 4-6 bylo widoczne pod dana flaga?
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z runami^n\w1. \rUlepszenie [Moze ulepszyc item] - \y$9000^n\y Uwaga nie kazdy item da sie ulepszyc ^n Slabe itemy latwo ulepszyc ^n Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w2. Loteria [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. \rZal [Dostajesz doswiadczenie] \y$14500^n^n^n\w4. \rYou'll be happy[Ulepszenie] - \y$8000^n\yOdnowiles wytrzymalosc itemku na maaaaaaxa !^n\w5. \rWheel Of Fortune [Losujesz tylko nowe itemki] \y$4500^n^n\w6. \rPrezent od Wujaszka [Dostajesz doswiadczenie 2x] \y$14500^n^n\w0. \rZamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED }
7) wyskakuje blad :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Expected token: ";", but found "-identifier-" on line 6088 1 Error. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\dbmod_5.9m.amx (compile failed).
:
exp *= 2 Give_Xp(id,exp)
8) ta funkcja wyglada tak :
new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
a jak dodam pod
get_user_name(id, name, 31)
to wyskakuje blad :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 4218 1 Error. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\dbmod_5.9m.amx (compile failed).
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 10.06.2010 19:34
Mesh 11.06.2010
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Juggernaut && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
SzukamProDM
16.06.2010
ok dziala leci + teraz reszta
13 czerwiec 2010 - 13:02:
refresh
16 czerwiec 2010 - 22:38:
refresh
13 czerwiec 2010 - 13:02:
refresh
16 czerwiec 2010 - 22:38:
refresh
sbstn
16.06.2010
3.
7.
Użytkownik sbstn edytował ten post 16.06.2010 21:48
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto ))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time() <= 10)
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else
{
if(get_user_health(id)<100)
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0)
show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id])
}
}
}
}
7.
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp*2)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 16.06.2010 21:48
Vertricus
16.06.2010
if (halflife_time() <= 10)
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}}
Aby działało potrzebna zmienna która będzie nam trzymała czas ostatniego użycia
przykład;
new Float:Zmienna[33];
-------------------
w kodzie:
if (halflife_time() >= Zmienna[id]+10)
{
Zmienna[id] = halflife_time()
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}}
Chyba nic nie pomyliłem ;d