"magnez"?
Mesh 05.06.2010
jak dodac pewnej klasie zeby miala 1/9 szans na to ze przeciwnik straci bron po prostu mu wypadnie
jak mozna to proszę o kod do prethinka oraz kod zeby zrobic to jako item
jak mozna to proszę o kod do prethinka oraz kod zeby zrobic to jako item
Siemir
05.06.2010
W Damage tam gdzie jest kilka add_bonus_ dodajesz
Użytkownik Siemir edytował ten post 05.06.2010 23:10
if(player_class[attacker_id]==klasa || player_item_id[attacker_id] == numer) add_bonus_magnez(id)zamiast "klasa" dajesz nazwę klasy a zamiast "numer" id itemu oraz dajesz gdzieś
public add_bonus_magnez(iVictim) { roll=random_num(1, 9) if (roll == 1) { new ammo, clip; new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip ); if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 ) { client_cmd( iVictim, "drop" ); } } }
Użytkownik Siemir edytował ten post 05.06.2010 23:10
Mesh 05.06.2010
dzięki tego wlasnie potrzebowalem a umial bys jeszcze zrobic zeby nie wyzucalo tylko zmienialo na noz a jak jest to na bombe ?
Siemir
05.06.2010
Zamień w tamtym
client_cmd( iVictim, "drop" );na
client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife")
Mesh 08.06.2010
dzis chcialem wgrac eh sory ale ten kod nie dziala ;/
a oto bledy z kompilowania
a oto bledy z kompilowania
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1747) : error 017: undefined symbol "attacker_id" /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1753) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1765) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5211) : error 017: undefined symbol "roll" /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5212) : error 017: undefined symbol "roll" /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 017: undefined symbol "id" /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : warning 215: expression has no effect /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 001: expected token: ";", but found ")" /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 029: invalid expression, assumed zero /home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : fatal error 107: too many error messages on one line
Mesh 09.06.2010
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3583) : error 017: undefined symbol "roll" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3584) : error 017: undefined symbol "roll" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3595) : error 010: invalid function or declaration /home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 021: symbol already defined: "add_bonus_magnez" /home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 029: invalid expression, assumed zero
trzym linijki
roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
Screeaam... 09.06.2010
Omg. :F
@Up
On chce to pod klasę.
Powinno pójść. Ale lepiej dodać to do case w public Damage (Vert tut zrobił "Nie działające moce pistoletowe klas")
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 20:01
@Up
On chce to pod klasę.
roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1 && player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
{
//code
}
Powinno pójść. Ale lepiej dodać to do case w public Damage (Vert tut zrobił "Nie działające moce pistoletowe klas")
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 20:01
Mesh 09.06.2010
nadal
oraz blad wskazuje na
calosc wyglada tak
if (roll == 1)
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
oraz blad wskazuje na
public add_money_bonus(id)a nic tam nie dodawalem ani nic wiec nie wiem
calosc wyglada tak
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
new roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)
{
new ammo, clip;
new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );
if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
{
client_cmd( iVictim, "drop" );
}
}
}
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
add_bonus_magnez(id)
/* ==================================================================================================== */
public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
Screeaam... 09.06.2010
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_magnez(iVictim) { new roll=random_num(1, 9) if (roll == 1) { new ammo, clip; new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip ); if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 ) { client_cmd( iVictim, "drop" ); } } } if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70) add_bonus_magnez(id) /* ==================================================================================================== */
Co to w ogóle ma być? Czy Ty pierw robisz potem czytasz?
TO NA KONIEC:
public add_bonus_magnez(iVictim) { new roll=random_num(1, 9) if (roll == 1) { new ammo, clip; new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip ); if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 ) { client_cmd( iVictim, "drop" ); } } }
A to:
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70) add_bonus_magnez(id)
do public Damage
-.-
Twoją funkcje usuń.
Mesh 09.06.2010
juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring
Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 20:43
if (roll == 1)
Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 20:43
Screeaam... 10.06.2010
juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring
if (roll == 1)
Przecież Ci podałem gotowca? -.-
Mesh 10.06.2010
jakiego mi gotowca podales? czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej?? wyrzuca waring na ta linijke i proszę o poprawienie
Screeaam... 10.06.2010
czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej??
Tak, właśnie tak myślę.
public Damage(id) gdzieś pod add_bonus_damage_*
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70) add_bonus_magnez(id)
Na końcu sma:
public add_bonus_magnez(iVictim) { roll11=random_num(1, 9) if (roll11 == 1) { new ammo, clip; new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip ); if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 ) { client_cmd( iVictim, "drop" ); } } }
Spróbuj. -.-
SzukamProDM
11.06.2010
new rol1=random_num(1, 9)
zrob tak w
public add_bonus_magnez(iVictim)