←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

"magnez"?

Zablokowany

Mesh - zdjęcie Mesh 05.06.2010

jak dodac pewnej klasie zeby miala 1/9 szans na to ze przeciwnik straci bron po prostu mu wypadnie
jak mozna to proszę o kod do prethinka oraz kod zeby zrobic to jako item
Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 05.06.2010

W Damage tam gdzie jest kilka add_bonus_ dodajesz

if(player_class[attacker_id]==klasa || player_item_id[attacker_id] == numer)

	add_bonus_magnez(id)
zamiast "klasa" dajesz nazwę klasy a zamiast "numer" id itemu oraz dajesz gdzieś
public add_bonus_magnez(iVictim)

{

	roll=random_num(1, 9)

	if (roll == 1)

	{

		new ammo, clip;

		new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );



		if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )

		{

			client_cmd( iVictim, "drop" );	

		}

	}

}

Użytkownik Siemir edytował ten post 05.06.2010 23:10
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 05.06.2010

dzięki tego wlasnie potrzebowalem a umial bys jeszcze zrobic zeby nie wyzucalo tylko zmienialo na noz a jak jest to na bombe ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 05.06.2010

Zamień w tamtym
client_cmd( iVictim, "drop" );
na

client_cmd(id,"weapon_knife")

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 08.06.2010

dzis chcialem wgrac eh sory ale ten kod nie dziala ;/

a oto bledy z kompilowania
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1747) : error 017: undefined symbol "attacker_id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1753) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1765) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5211) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5212) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 017: undefined symbol "id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : fatal error 107: too many error messages on one line
Odpowiedz

  • +
  • -
Siemir - zdjęcie Siemir 08.06.2010

Wrzuć tu zmodyfikowane funkcje przy których błąd wyrzuca.
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 09.06.2010

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3583) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3584) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3595) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 021: symbol already defined: "add_bonus_magnez"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 029: invalid expression, assumed zero

trzym linijki


roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 09.06.2010

e?^

  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 09.06.2010

Omg. :F

@Up

On chce to pod klasę.


roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1 && player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
{
//code
}


Powinno pójść. Ale lepiej dodać to do case w public Damage (Vert tut zrobił "Nie działające moce pistoletowe klas")
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 20:01
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 09.06.2010

nadal

if (roll == 1)

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)

oraz blad wskazuje na
public add_money_bonus(id)
a nic tam nie dodawalem ani nic wiec nie wiem

calosc wyglada tak


/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
new roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)

{
new ammo, clip;
new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
{
client_cmd( iVictim, "drop" );
}
}
}
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
add_bonus_magnez(id)

/* ==================================================================================================== */

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 09.06.2010

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)
        {
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
                {
                        client_cmd( iVictim, "drop" );  
                }
        }
}
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
        add_bonus_magnez(id)

/* ==================================================================================================== */


Co to w ogóle ma być? Czy Ty pierw robisz potem czytasz?

TO NA KONIEC:

public add_bonus_magnez(iVictim)
{
  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)

        {
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
                {
                        client_cmd( iVictim, "drop" );  
                }
        }
}

A to:

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
	add_bonus_magnez(id)

do public Damage

-.-

Twoją funkcje usuń.
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 09.06.2010

juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring


if (roll == 1)

Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 20:43
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 10.06.2010

jaki blad?...
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 10.06.2010

juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring


if (roll == 1)


Przecież Ci podałem gotowca? -.-
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 10.06.2010

jakiego mi gotowca podales? czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej?? wyrzuca waring na ta linijke i proszę o poprawienie ;>
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 10.06.2010

czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej??


Tak, właśnie tak myślę.

public Damage(id) gdzieś pod add_bonus_damage_*

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
	add_bonus_magnez(id)



Na końcu sma:


public add_bonus_magnez(iVictim)
{
	roll11=random_num(1, 9)
	if (roll11 == 1)
	{
		new ammo, clip;
		new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

		if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
		{
			client_cmd( iVictim, "drop" );	
		}
	}
}


Spróbuj. -.-
Odpowiedz

Mesh - zdjęcie Mesh 11.06.2010

dobrze robilem i umiem czytac.. ten Twoj kod jest bledny..
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 11.06.2010

new rol1=random_num(1, 9)

zrob tak w
public add_bonus_magnez(iVictim)
Odpowiedz
Zablokowany