Próbowałem dodać Nekromancie zdolność zatruwania przeciwników, tyle że coś mi nie wyszło i niestety nie działa.
Do public Damage doczepiłem:
if( player_class[attacker_id]==Nekromanta && Zatrucie[id]==0)
{
Zatrucie[id]=1
set_task(30.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(2.0, "NekroPoison", id+GLUTON)
}
Wyciąg z NekroPoison:
public NekroPoison(id)
{ new attacker_id = get_user_attacker(id)
id-=GLUTON
if(Zatrucie[id]==1)
{
new trucizna = ((p_stats[int][attacker])+1)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",0,255,64)
Display_Fade(id,3,1,1,105,22,92,150)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-trucizna,attacker,"Poison")
set_task(2.0, "NekroPoison", id+GLUTON)
}
}
Za pomoc i dobre wskazówki oczywiście poczęstuję +
Pozdrawiam
Użytkownik Dimni edytował ten post 05.06.2010 17:45