Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trucizna dla Nekromanty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 05.06.2010 17:45

Witajcie.

Próbowałem dodać Nekromancie zdolność zatruwania przeciwników, tyle że coś mi nie wyszło i niestety nie działa.

Do public Damage doczepiłem:

if( player_class[attacker_id]==Nekromanta && Zatrucie[id]==0)
{
Zatrucie[id]=1
set_task(30.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(2.0, "NekroPoison", id+GLUTON)
}


Wyciąg z NekroPoison:

public NekroPoison(id) 
{ new attacker_id = get_user_attacker(id)
id-=GLUTON
if(Zatrucie[id]==1)
{
new trucizna = ((p_stats[int][attacker])+1)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",0,255,64)
Display_Fade(id,3,1,1,105,22,92,150)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-trucizna,attacker,"Poison")
set_task(2.0, "NekroPoison", id+GLUTON)
}
}


Za pomoc i dobre wskazówki oczywiście poczęstuję + :)

Pozdrawiam

Użytkownik Dimni edytował ten post 05.06.2010 17:45

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych