Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

3 pytania.


  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 05.06.2010 01:05

Witam, mam kilka pytań:

1. Jak zrobić, aby po naładowaniu noża dostawał +8 amunicji do clip'u?
2. Jak zrobić teleport na resp? Próbuje, ale zawsze ląduje w txt.
3. Jak zrobić wybuchowe Smoke?

Co do 1. pytania, próbowałem tak:
cs_set_weapon_ammo(id, cs_get_weapon_ammo(id)+8)
ale nie działa. :/

Z góry bardzo dziękuje.

Edited by Screeaam..., 05.06.2010 01:07.


#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Posted 05.06.2010 05:18

2. Wyciągnij z war3ft ;) Nazywało się to chyba "Kret" czy coś takiego.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Posted 05.06.2010 08:58

Co do 2 to popatrz na współrzędne na przykład z Map Spawn Editora :>

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Posted 05.06.2010 09:07

2. Wyciągnij z war3ft ;) Nazywało się to chyba "Kret" czy coś takiego.

w kodzie nazwa - "fan"
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 05.06.2010 11:44

Dobra, bardziej mi zależy na 1. Pomoże ktoś?

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 05.06.2010 12:13

cs_set_weapon_ammo()
cs_set_WEAPON_ammo() - pierwszy argument to nie id gracza a ent broni


new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
	cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}

Jeszcze przydałoby się ograniczenie np. z m4 przy 25 nabojach zrobi się 33 a powinno 30
  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 05.06.2010 12:28

cs_set_weapon_ammo()
cs_set_WEAPON_ammo() - pierwszy argument to nie id gracza a ent broni


new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
	cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}

Jeszcze przydałoby się ograniczenie np. z m4 przy 25 nabojach zrobi się 33 a powinno 30



Ale ja chce właśnie, aby się zrobiło 33. :>

Dziękuję, zaraz idę sprawdzać.

@Edit:
Nie działa, ładuje się na nożu i Glock cały czas ma 20 w clipie. ;/

Edited by Screeaam..., 05.06.2010 12:31.


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 05.06.2010 12:47

Jesteś pewien, że ten fragment jest wykonywany? Dodaj log_amx albo client_print() za nim
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 05.06.2010 19:02

new weapon = get_user_weapon(id);

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 );

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}


Dodałem pod tym napis, że po naładowanie pokazuje, no i pokazał "[Hefasto] Masz +8 ammo", więc wykonywalny, ale nie dał ammo.

To pomoże ktoś, bardzo proszę...

Pomoże ktoś? :D

Edited by Screeaam..., 05.06.2010 13:09.


#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Posted 06.06.2010 09:43

cs_set_weapon_ammo

Jest jakaś inna komenda? :D
  • +
  • -
  • 1

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 06.06.2010 13:42

cs_set_weapon_ammo

Jest jakaś inna komenda? :D


Nie, a R3X'a funkcja nie działa. :<

#12 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Posted 06.06.2010 21:21

No ale pokazuje "Hefasto (...)" wiec powinno działać :/
  • +
  • -
  • 1

#13 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Posted 06.06.2010 21:37

Zmodyfikowana wersja funkcji z pluginu v3x'a.

public give_ammo(id , wpnid , clip)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return;



	if(	wpnid==CSW_C4		||

		wpnid==CSW_KNIFE	||

		wpnid==CSW_HEGRENADE	||

		wpnid==CSW_SMOKEGRENADE	||

		wpnid==CSW_FLASHBANG	) 

			return;



	if(!clip)

	{

		static weapname[33];

		get_weaponname(wpnid , weapname , 32);



		static wpn, newclip

		wpn = -1;

		while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)

		{

			if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))

			{

				newclip = cs_get_weapon_ammo(wpn) + clip

				cs_set_weapon_ammo(wpn , newclip)

				break;

			}

		}

	}

}
Użycie : give_ammo(id gracza, id broni(nie ent), ilosc dodanego ammo)
  • +
  • -
  • 1

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1,549
  • Lokalizacja:.
Offline

Posted 06.06.2010 22:09

//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? :> Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...
new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}

Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !
  • +
  • -
  • 1

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 07.06.2010 07:15

Zmodyfikowana wersja funkcji z pluginu v3x'a.

public give_ammo(id , wpnid , clip)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;

	if(	wpnid==CSW_C4		||
		wpnid==CSW_KNIFE	||
		wpnid==CSW_HEGRENADE	||
		wpnid==CSW_SMOKEGRENADE	||
		wpnid==CSW_FLASHBANG	) 
			return;

	if(!clip)
	{
		static weapname[33];
		get_weaponname(wpnid , weapname , 32);

		static wpn, newclip
		wpn = -1;
		while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)
		{
			if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))
			{
				newclip = cs_get_weapon_ammo(wpn) + clip
				cs_set_weapon_ammo(wpn , newclip)
				break;
			}
		}
	}
}
Użycie : give_ammo(id gracza, id broni(nie ent), ilosc dodanego ammo)


Ale jeżeli bym chciał na każdej broni to jak, skoro mam podać id broni (a chyba mogę jednej?)

//:x
R3X dał ci kod na dodatkowe ammo no nie? :> Teraz tylko od ciebie zależy jak go użyjesz...

new weapon = get_user_weapon(id); // Jaką broń ma gracz?? Hmmmmm.... skoro moc na nożu to uwaga uwaga nóż!

new szWeapName[32];
get_weaponname ( weapon, szWeapName, 31 ); // Noż nazywa się weapon_knife? :x

new ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); // Sprawdź czy jakiś weapon_knife ma ownera id? (zapewne ma skoro go używa)
if(ent)//Czyli true bo ma! :D
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);//Daj nożowi ammo *** YEA ;d
}

Innymi słowy wiesz czemu nie działa?
Odp. dajesz nożu ammo:d źle określiłeś pytanie, nie zarzucaj że funkcja R3X'a nie działa !



Czyli jak mogę to przerobić, aby na każdej broni dodawało ammo? (Prócz noża)


Ehh.. tępy jestem. :D


EDIT:

R3X, przepraszam, że napisałem , że nie działa, działa, tylko ja jej wykorzystać nie umiem. :D

Edited by Screeaam..., 07.06.2010 07:17.


#16 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1,549
  • Lokalizacja:.
Offline

Posted 07.06.2010 07:59

const BITSUM_NO_RELOAD 	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);

	static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}

W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d
  • +
  • -
  • 1

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1,012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Posted 07.06.2010 08:13

const BITSUM_NO_RELOAD 	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);

	static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + 8);
}
}
}

W locie robione więc nie wiem na 100% czy ruszy. ;d


Działa, ale tak dziwnie, bo jak się naładuje, to dodaje raz ammo i na glocku mam 28, potem jak się znów ładuje, to już nie dodaje, nawet się napis nie wyświetla... Na nowej rundzie już wogóle nie dodaje...

Edited by Screeaam..., 07.06.2010 08:14.


#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 07.06.2010 16:21

pewnie pamięć, zamień tu
static iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
static na new
  • +
  • -
  • 1

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1,549
  • Lokalizacja:.
Offline

Posted 07.06.2010 16:26

A w tym wypadku nie będzie tak że i tak wykonuje get_user_weapons? czyli odświeża wartości i w pętli również na start przyjmuje zero, sam nie wiem ;(
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 07.06.2010 16:34

A w tym wypadku nie będzie tak że i tak wykonuje get_user_weapons

teoretycznie tak to działa, ale bywa z tym różnie :P
  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users