Item Auto BH i No Recoil
djpatryk 02.06.2010
Witam. Mam pytanie jak zrobić item auto bh i no recoil. Proszę o pomoc!
Screeaam... 02.06.2010
Item No Recoil. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Co do BH, to ja sobie wyciągnąłem z funkcji pluginu Auto BH.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 13:54
Co do BH, to ja sobie wyciągnąłem z funkcji pluginu Auto BH.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 13:54
Screeaam... 02.06.2010
Ściągnij plugin do Auto BH, usuń z niego cvar. Zrób zmienną itemu, podepnij pod tą funkcję z BH i przenieś do PreThink'a.
djpatryk 02.06.2010
No to tak. Zrobiłem to:
To:
To:
I to:
I co mam dalej robić?
new player_b_autobh[33] = 1
To:
player_b_autobh[id] = 0
To:
} if (player_b_autobh[id] > 0) { num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a") }
I to:
} case 92: { player_item_name[id] = "Auto BH" player_item_id[id] = rannum player_b_explode[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz robic Auto Bunny Hop'a",player_item_name[id],player_b_autobh[id]) }
I co mam dalej robić?
xPerfectx
02.06.2010
To:
}
if (player_b_autobh[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
}
czemu tu jest
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)a nie
num_to_str(player_b_autobh[id],TempSkill,10)]
?
djpatryk 02.06.2010
No dobra pomyliłem się bo brałem to z innego itema. A mozę powiesz jak dalej zrobić?
Screeaam... 02.06.2010
Funkcję z pluginu auto bh przenieść do PreThinku i dodać if'a, że jeżeli player_b_autobh > 0 to włączyć mu bh.
djpatryk 02.06.2010
Napiszesz mi jak to zrobić? Sorry ale nie jestem za***istym skrypterem...
02 czerwiec 2010 - 17:48:
Pomoze ktos
02 czerwiec 2010 - 17:59:
pomoze ktos
02 czerwiec 2010 - 17:48:
Pomoze ktos
02 czerwiec 2010 - 17:59:
pomoze ktos
Screeaam... 02.06.2010
Robisz tablice:
public reset_item_skills(id):
Robisz item:
Gdzieś do #define:
I w public client_PreThink(id):
I powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 17:20
new auto_bh[33]
public reset_item_skills(id):
auto_bh[id] = 0public iteminfo(id):
if (auto_bh[id] > 0) { add(itemEffect,199,"Posiadasz auto BunnyHopa.<br>") }
Robisz item:
case XX: { player_item_name[id] = "Wspomagacz BH" player_item_id[id] = rannum auto_bh[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Posiadasz auto BH.",player_item_name[id]) }
Gdzieś do #define:
#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
I w public client_PreThink(id):
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && auto_bh[id] > 0) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) }
I powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 17:20
djpatryk 02.06.2010
Dobra wielkie dzięki jak cos nie bedze hulało to napiszę
03 czerwiec 2010 - 16:23:
Sorry że pytam ale nie mogę znaleźć tego public client_PreThink(id)
Jest tylko public hook_prethink(id)
03 czerwiec 2010 - 16:23:
Sorry że pytam ale nie mogę znaleźć tego public client_PreThink(id)
Jest tylko public hook_prethink(id)
Krejzol
03.06.2010
Bo nie ma public client_PreThink(id) tylko public client_PreThink ( id )
Owner123
03.06.2010
Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:
Dodaj:
I nie ma mowy żeby nie działało ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.06.2010 18:05
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:
//USE Button actives USEMAGIC
Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}
I nie ma mowy żeby nie działało ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.06.2010 18:05
Screeaam... 03.06.2010
Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed://USE Button actives USEMAGIC
Dodaj:if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}
I nie ma mowy żeby nie działało ...
Lecz mój sposób także działa, ponieważ mam identycznie na serwerze.
Po prostu niektóre osoby nie umieją Ctrl+C, Ctrl+V.