←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Item Auto BH i No Recoil

Zablokowany

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

Witam. Mam pytanie jak zrobić item auto bh i no recoil. Proszę o pomoc!
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.06.2010

Item No Recoil. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Co do BH, to ja sobie wyciągnąłem z funkcji pluginu Auto BH.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 13:54
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

Dobra ale może powiesz co dokładnie zrobić z tym auto bh? ;d
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.06.2010

Ściągnij plugin do Auto BH, usuń z niego cvar. Zrób zmienną itemu, podepnij pod tą funkcję z BH i przenieś do PreThink'a.
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

No to tak. Zrobiłem to:

new player_b_autobh[33] = 1

To:

player_b_autobh[id] = 0

To:

}
	if (player_b_autobh[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
	}

I to:

}
		case 92:
		{
			player_item_name[id] = "Auto BH"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_explode[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz robic Auto Bunny Hop'a",player_item_name[id],player_b_autobh[id])	
		}


I co mam dalej robić?
Odpowiedz

  • +
  • -
xPerfectx - zdjęcie xPerfectx 02.06.2010

To:

}
if (player_b_autobh[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Mozesz uzywac auto bunny hop'a")
}


czemu tu jest
num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
a nie
num_to_str(player_b_autobh[id],TempSkill,10)]

?
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

No dobra pomyliłem się bo brałem to z innego itema. A mozę powiesz jak dalej zrobić?
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.06.2010

Funkcję z pluginu auto bh przenieść do PreThinku i dodać if'a, że jeżeli player_b_autobh > 0 to włączyć mu bh.
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

Napiszesz mi jak to zrobić? Sorry ale nie jestem za***istym skrypterem...

02 czerwiec 2010 - 17:48:
Pomoze ktos

02 czerwiec 2010 - 17:59:
pomoze ktos
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 02.06.2010

Robisz tablice:

new auto_bh[33]

public reset_item_skills(id):
auto_bh[id] = 0
public iteminfo(id):

if (auto_bh[id] > 0)
	{
		add(itemEffect,199,"Posiadasz auto BunnyHopa.<br>")
	}

Robisz item:

case XX:
		{
			player_item_name[id] = "Wspomagacz BH"
			player_item_id[id] = rannum
			auto_bh[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Posiadasz auto BH.",player_item_name[id])
		}


Gdzieś do #define:

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)

I w public client_PreThink(id):

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && auto_bh[id] > 0)
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}


I powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.06.2010 17:20
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

Dobra wielkie dzięki jak cos nie bedze hulało to napiszę

03 czerwiec 2010 - 16:23:
Sorry że pytam ale nie mogę znaleźć tego public client_PreThink(id)

Jest tylko public hook_prethink(id)
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 03.06.2010

Bo nie ma public client_PreThink(id) tylko public client_PreThink ( id )
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 03.06.2010

Nie działa to auto bh
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 03.06.2010

Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:
//USE Button actives USEMAGIC

Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}


I nie ma mowy żeby nie działało ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.06.2010 18:05
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 03.06.2010

Ehh...
Wywal temten kod co podał Screeeaam. Tamtejszy co zaczynałeś to było dobre.
Przed:

//USE Button actives USEMAGIC

Dodaj:
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && player_b_autobh[id] && button2 & IN_JUMP)
{
new fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)
fVelocity[2] += 250.0
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
}


I nie ma mowy żeby nie działało ...



Lecz mój sposób także działa, ponieważ mam identycznie na serwerze.

Po prostu niektóre osoby nie umieją Ctrl+C, Ctrl+V.
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 03.06.2010

Dzięki owner, po raz kolejny
Odpowiedz
Zablokowany