3 Pytania
Grubcio
02.06.2010
Witam
A wiec z góry mowie ze używałem opcji "szukaj" lecz nic nie znalazłem jeżeli lecz przeoczyłem coś przepraszam i proszę o linka
No to Jak sam dzial mowi "pytania"
to mam 3 do was
1. Czy jest ktoś w stanie mi zrobić "reload bar" na kusze , wiem ze istnieje taki bo widziałem na serwerze
2.Czy jest ktoś w stanie mi zrobić taki nie wiem czy to nazwać plugin'em czy co ale jeżeli Ninja jest naświetlony to pokazuje mu się taki obrazek
wiem ze to jest możliwe bo także widziałem to na jednym z serverow
3.Jak zrobić tak zęby z kuszy oraz rzucając noży nie dało się rozwalać "bs'a","skrzynek"
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 00:28
A wiec z góry mowie ze używałem opcji "szukaj" lecz nic nie znalazłem jeżeli lecz przeoczyłem coś przepraszam i proszę o linka
No to Jak sam dzial mowi "pytania"
to mam 3 do was
1. Czy jest ktoś w stanie mi zrobić "reload bar" na kusze , wiem ze istnieje taki bo widziałem na serwerze
2.Czy jest ktoś w stanie mi zrobić taki nie wiem czy to nazwać plugin'em czy co ale jeżeli Ninja jest naświetlony to pokazuje mu się taki obrazek
wiem ze to jest możliwe bo także widziałem to na jednym z serverow
3.Jak zrobić tak zęby z kuszy oraz rzucając noży nie dało się rozwalać "bs'a","skrzynek"
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 00:28
Gość_deLL_* 02.06.2010
Drugie było wiele razy na forum...
A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):
Znajdź i usuń poniższe linijki:
A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):
Znajdź i usuń poniższe linijki:
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}
Grubcio
02.06.2010
Wszytko Działa co do pytania 3 , tylko jest tak ze noże oraz strzały się odbijaj od skrzynek jeszcze żeby dało rade tak zrobić ze znikaj to by było bardzo milo
i jak bym mógł prosić o link do pytania 2
proszę o pomoc w kolejnych pytaniach
i Dziękuję za odpowiedz na inne pytania
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 11:59
i jak bym mógł prosić o link do pytania 2
proszę o pomoc w kolejnych pytaniach
i Dziękuję za odpowiedz na inne pytania
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 11:59
Joke
02.06.2010
1. znajdź te funkcje i dodaj tak jak niżej
@down uhahahha
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 18:08
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
@down uhahahha
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 18:08
.::PhaNtoMaS::.
02.06.2010
Co do tego gościa na czerwono nie wiem jak zrobić ale tu masz plugin, który dodaje pake, aktualny stan broni ( czerwony = brak ammo ), zolty = średnio ammo, zielony = duzo ammo.. Tutaj plugin : WeaponIcon - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Co do reszty tak jak mówiłem nie wiem, ale myślę, że można spokojnie przerobić, lub poszukać w googlach / amxx.pl lub po prostu poprosić H@ Serwera, żeby udostępnił wam forum.
Użytkownik Phantomas edytował ten post 02.06.2010 17:21
Co do reszty tak jak mówiłem nie wiem, ale myślę, że można spokojnie przerobić, lub poszukać w googlach / amxx.pl lub po prostu poprosić H@ Serwera, żeby udostępnił wam forum.
Użytkownik Phantomas edytował ten post 02.06.2010 17:21
Grubcio
02.06.2010
@ Joke dzięki za chęci ale nie działa ;| albo źle zrobiłem bo przy probie kompilacji wyrzuca mi około 26 błędów .. czy mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie co i jak?
Joke
02.06.2010
Znajdź
zamiast tego wstaw:
Znajdź:
Pod tym dodaj:
+ Dołączam się do pierwszego pytania
@down to ja nie wiem co ty źle robisz ;]
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 21:50
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}
zamiast tego wstaw:
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
Znajdź:
if(is_user_connected(id)) set_renderchange(id)
Pod tym dodaj:
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
+ Dołączam się do pierwszego pytania
@down to ja nie wiem co ty źle robisz ;]
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 21:50
Grubcio
02.06.2010
dalej nic wyskakuje mi takie coś przy probie kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 660
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 955
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 956
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 958
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 959
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1192
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1206
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1207
Error: Undefined symbol "skilltree" on line 1209
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1210
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1237
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1238
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1251
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1254
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1258
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1260
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1262
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1429
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1430
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1431
Error: Undefined symbol "write_hud" on line 1436
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1447
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1456
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1457
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1460
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1461
Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:...........moja ścieżka..............diablo.amx (compile failed).
mimo tego ze żadnego z tych błędów wcześniej nie było ;|
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 660
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 955
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 956
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 958
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 959
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1192
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1206
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1207
Error: Undefined symbol "skilltree" on line 1209
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1210
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1237
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1238
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1251
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1254
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1258
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1260
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1262
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1429
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1430
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1431
Error: Undefined symbol "write_hud" on line 1436
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1447
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1456
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1457
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1460
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1461
Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:...........moja ścieżka..............diablo.amx (compile failed).
mimo tego ze żadnego z tych błędów wcześniej nie było ;|
ZiuTeK
03.06.2010
Te bledy wynikaja z tego ze gdzies nie zamknales klamry. Poszukaj programy ktory sprawdza poprawnosc klamer. Jest tuataj na forum i nazywa sie bracket_counter.exe
Grubcio
03.06.2010
Ziutek nie mogę znaleźć programu ... jak byś dal linka bym był bardzo wdzięczny