←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

3 Pytania

Zablokowany

  • +
  • -
Grubcio - zdjęcie Grubcio 02.06.2010

Witam

A wiec z góry mowie ze używałem opcji "szukaj" lecz nic nie znalazłem jeżeli lecz przeoczyłem coś przepraszam i proszę o linka :)

No to Jak sam dzial mowi "pytania"
to mam 3 do was :)

1. Czy jest ktoś w stanie mi zrobić "reload bar" na kusze , wiem ze istnieje taki bo widziałem na serwerze
2.Czy jest ktoś w stanie mi zrobić taki nie wiem czy to nazwać plugin'em czy co :D ale jeżeli Ninja jest naświetlony to pokazuje mu się taki obrazek Dołączona grafika
wiem ze to jest możliwe bo także widziałem to na jednym z serverow
3.Jak zrobić tak zęby z kuszy oraz rzucając noży nie dało się rozwalać "bs'a","skrzynek"
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 00:28
Odpowiedz

Gość_deLL_* 02.06.2010

Drugie było wiele razy na forum...

A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):

Znajdź i usuń poniższe linijki:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)

entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Grubcio - zdjęcie Grubcio 02.06.2010

Wszytko Działa co do pytania 3 , tylko jest tak ze noże oraz strzały się odbijaj od skrzynek jeszcze żeby dało rade tak zrobić ze znikaj to by było bardzo milo :)

i jak bym mógł prosić o link do pytania 2 :)

proszę o pomoc w kolejnych pytaniach

i Dziękuję za odpowiedz na inne pytania
Użytkownik Grubcio edytował ten post 02.06.2010 11:59
Odpowiedz

djpatryk - zdjęcie djpatryk 02.06.2010

Mnie również interesuje 1 oraz 2. Proszę o odpowiedź
Odpowiedz

  • +
  • -
Joke - zdjęcie Joke 02.06.2010

1. znajdź te funkcje i dodaj tak jak niżej

if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}


{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}



@down uhahahha
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 18:08
Odpowiedz

  • +
  • -
.::PhaNtoMaS::. - zdjęcie .::PhaNtoMaS::. 02.06.2010

Co do tego gościa na czerwono nie wiem jak zrobić ale tu masz plugin, który dodaje pake, aktualny stan broni ( czerwony = brak ammo ), zolty = średnio ammo, zielony = duzo ammo.. Tutaj plugin : WeaponIcon - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Co do reszty tak jak mówiłem nie wiem, ale myślę, że można spokojnie przerobić, lub poszukać w googlach / amxx.pl lub po prostu poprosić H@ Serwera, żeby udostępnił wam forum.
Użytkownik Phantomas edytował ten post 02.06.2010 17:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Grubcio - zdjęcie Grubcio 02.06.2010

@ Joke dzięki za chęci ale nie działa ;| albo źle zrobiłem bo przy probie kompilacji wyrzuca mi około 26 błędów .. czy mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie co i jak?
Odpowiedz

  • +
  • -
Joke - zdjęcie Joke 02.06.2010

Znajdź
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}


zamiast tego wstaw:

{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}

}




Znajdź:
if(is_user_connected(id)) set_renderchange(id)


Pod tym dodaj:
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)




+ Dołączam się do pierwszego pytania :P


@down to ja nie wiem co ty źle robisz ;]
Użytkownik Joke edytował ten post 02.06.2010 21:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Grubcio - zdjęcie Grubcio 02.06.2010

dalej nic :| wyskakuje mi takie coś przy probie kompilacji


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 660
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 955
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 956
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 958
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 959
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1192
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1206
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1207
Error: Undefined symbol "skilltree" on line 1209
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1210
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1237
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1238
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1251
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1254
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1258
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1260
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1262
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1429
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1430
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1431
Error: Undefined symbol "write_hud" on line 1436
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1447
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1456
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1457
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1460
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1461

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:...........moja ścieżka..............diablo.amx (compile failed).

mimo tego ze żadnego z tych błędów wcześniej nie było ;|
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 03.06.2010

Te bledy wynikaja z tego ze gdzies nie zamknales klamry. Poszukaj programy ktory sprawdza poprawnosc klamer. Jest tuataj na forum i nazywa sie bracket_counter.exe
Odpowiedz

  • +
  • -
Grubcio - zdjęcie Grubcio 03.06.2010

Ziutek nie mogę znaleźć programu ... jak byś dal linka bym był bardzo wdzięczny
Odpowiedz
Zablokowany