Blokada wystrzału danej broni.
Vertricus
01.06.2010
Kod:
Strzał jest blokowany aczkolwiek tylko po stronie stronie serwera.
Po stronie klienta wygląda to tak, że nie ubywa ammo i w bardzo szybkim tempie odtwarzana jest animacja i dźwięk.
Coś ala:
Z góry dzięki za pomoc
public Ham_PrimaryAttack_Aug_Pre(iAug)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
Strzał jest blokowany aczkolwiek tylko po stronie stronie serwera.
Po stronie klienta wygląda to tak, że nie ubywa ammo i w bardzo szybkim tempie odtwarzana jest animacja i dźwięk.
Coś ala:
Z góry dzięki za pomoc
mgr inż. Pavulon
02.06.2010
Chcesz zablokować też po stronie klienta ?
Np przy zmianie broni dajesz:
No i dalej:
Np przy zmianie broni dajesz:
if (np bron == XYZ) { if(!fwdUCD) fwdUCD = register_forward(FM_UpdateClientData,"fw_updateclientdata",1); } else { unregister_forward(FM_UpdateClientData,fwdUCD,1); fwdUCD = 0; }
No i dalej:
public fw_updateclientdata(id, weapons, cd_handle) { /*if(np sprawdzanie broni) return FMRES_IGNORED*/ set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
Vertricus
02.06.2010
Pomogło po części
Dążę do tego aby z aug szło strzelać jak z scouta (1 naciśnięcie = 1 strzał)
Jakby ktoś miał sensowny pomysł to prosiłbym o wskazówkę bo na razie blokuje drugi strzał + zmieniam animację ale nie zawsze wchodzi to jak ma ;x
Dążę do tego aby z aug szło strzelać jak z scouta (1 naciśnięcie = 1 strzał)
Jakby ktoś miał sensowny pomysł to prosiłbym o wskazówkę bo na razie blokuje drugi strzał + zmieniam animację ale nie zawsze wchodzi to jak ma ;x
Vertricus
02.06.2010
Już prawie idealnie ale jak się dwa razy szybko kliknie, to za drugim jest animacja ale naboju nie zabiera ;d
Ham blokuje wykonanie strzału ale po stronie klienta no niestety nie chodzi jak ma ;x
grankee
11.06.2010
Zły kierunek kombinacji. Rozumiem, że chodzi Ci, żeby AUG strzelało z prędkością scouta, więc ją dostosuj tym pluginem
Fire Rate Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Możesz sobie również przechwycić strzał i tuż po nim użyć na graczu komendy -attack2 (aby wyłączył się zoom tak jak w scout) po czym w odpowiednim odstępie czasu znów go przywrócić +attack2. Uzyskasz efekt scouta, a z patentem 1 naciśnięcie = 1strzał to źle myślisz, bo w scout jak trzymasz to strzela cały czas ale z odstępami.
Edited by grankee, 11.06.2010 11:50.
Fire Rate Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Możesz sobie również przechwycić strzał i tuż po nim użyć na graczu komendy -attack2 (aby wyłączył się zoom tak jak w scout) po czym w odpowiednim odstępie czasu znów go przywrócić +attack2. Uzyskasz efekt scouta, a z patentem 1 naciśnięcie = 1strzał to źle myślisz, bo w scout jak trzymasz to strzela cały czas ale z odstępami.
Edited by grankee, 11.06.2010 11:50.