←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blokada wystrzału danej broni.

Locked

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 01.06.2010

Kod:
public Ham_PrimaryAttack_Aug_Pre(iAug)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}

Strzał jest blokowany aczkolwiek tylko po stronie stronie serwera.
Po stronie klienta wygląda to tak, że nie ubywa ammo i w bardzo szybkim tempie odtwarzana jest animacja i dźwięk.
Coś ala:

Z góry dzięki za pomoc :>
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 02.06.2010

Chcesz zablokować też po stronie klienta ?

Np przy zmianie broni dajesz:
if (np bron == XYZ)
{
	if(!fwdUCD) fwdUCD = register_forward(FM_UpdateClientData,"fw_updateclientdata",1);
}
else
{
	unregister_forward(FM_UpdateClientData,fwdUCD,1);
	fwdUCD = 0;
}

No i dalej:
public fw_updateclientdata(id, weapons, cd_handle) 
{ 
	/*if(np sprawdzanie broni) 
		return FMRES_IGNORED*/
	
	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        
	
	return FMRES_HANDLED 
}
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 02.06.2010

Pomogło po części :>
Dążę do tego aby z aug szło strzelać jak z scouta (1 naciśnięcie = 1 strzał)
Jakby ktoś miał sensowny pomysł to prosiłbym o wskazówkę bo na razie blokuje drugi strzał + zmieniam animację ale nie zawsze wchodzi to jak ma ;x
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 02.06.2010

-attack
?
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 02.06.2010

:D
Już prawie idealnie ale jak się dwa razy szybko kliknie, to za drugim jest animacja ale naboju nie zabiera ;d
Ham blokuje wykonanie strzału ale po stronie klienta no niestety nie chodzi jak ma ;x
Quote

  • +
  • -
grankee's Photo grankee 11.06.2010

Zły kierunek kombinacji. Rozumiem, że chodzi Ci, żeby AUG strzelało z prędkością scouta, więc ją dostosuj tym pluginem
Fire Rate Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Możesz sobie również przechwycić strzał i tuż po nim użyć na graczu komendy -attack2 (aby wyłączył się zoom tak jak w scout) po czym w odpowiednim odstępie czasu znów go przywrócić +attack2. Uzyskasz efekt scouta, a z patentem 1 naciśnięcie = 1strzał to źle myślisz, bo w scout jak trzymasz to strzela cały czas ale z odstępami.
Edited by grankee, 11.06.2010 11:50.
Quote
Locked