←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Grubość linii za graczem (Z diablomoda)

Zablokowany

Gość_deLL_* 01.06.2010

Jaki byt w poniższym message`u odpowiada za grubość lini?

message_begin(MSG_ONE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)
write_byte(0)
write_coord(start[0])
write_coord(start[1])
write_coord(start[2])
write_coord(end[0])
write_coord(end[1])
write_coord(end[2])
write_short(sprite_line)
write_byte(1)
write_byte(5)
write_byte(100)
write_byte(1)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(100)
write_byte(100)
write_byte(75)
write_byte(5)
message_end()
Mi się wydaje, że to będzie:
write_byte(100)
write_byte(1)
write_byte(0)


To środkowe... Ale jak to jest? Im większa wartość tym grubsze?
Użytkownik deLL edytował ten post 01.06.2010 16:28
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 01.06.2010

message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMPOINTS)
	write_coord( origin[0] );// wspolrzedne startu
	write_coord( origin[1] );// wspolrzedne startu
	write_coord( origin[2] );// wspolrzedne startu
	write_coord(Hit[0]) // wspolrzedne konca 
	write_coord(Hit[1]) // wspolrzedne konca 
	write_coord(Hit[2]) // wspolrzedne konca 
	write_short(sprite_lgt) //id sprite (zwracane przez precache_model()
	write_byte(0)
	write_byte(1)
	write_byte(3)
	write_byte(20)	//szerokosc
	write_byte(30)   //wychylenie
	write_byte(30)  //red
	write_byte(50)  //green
	write_byte(130) //blue
	write_byte(100)	//jasnosc
	write_byte(0)    // szybkosc przesuwania
	message_end()

swoja droga lepszym i wydajniejszym rozwiazaniem jestTE_ BEAMFOLLOW


message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
	write_short(ent) //id bytu ktory ma byc "sledzony"
	write_short(sprite_lgt) //id sprite'a
	write_byte(200) 
	write_byte(50) //szerokosc
	write_byte(255) //red
	write_byte(123) //green
	write_byte(22) //blue
	write_byte(20) //jasnosc
	message_end();
Odpowiedz
Zablokowany