Zombie
Gutaj
01.06.2010
Witam, mam do was dwa pytania który mod jest lepszy zombie plague? czy biohazard? oraz drugie na który wchodzi więcej graczy
Change
01.06.2010
To zależy od jakości serwera, adminów, pluginów, atmosfery i wielu wielu rzeczy.. Żaden lepszy - są inne, co kto lubi.
Gutaj
01.06.2010
Dlatego mam dylemat, bo dla mnie to bez różnicy, ale kilka osób prosi o zmiane na bio a kilka aby zostawić plague... co prawda przy plague dość grzebaliśmy w kodzie i mamy unikalny.... ale trzeba dużo sciągać ze 30mb na szczęście jest fastdl... ale też plague jest bardziej zasobożerne od bio... dlatego nie wiem ;/
Change
01.06.2010
Miałem obydwa i.. obydwa pełne 30mb? No to gratuluje . Może zmień na próbę i zobacz jak będzie, najwyżej wrócisz.
Gutaj
01.06.2010
Wiesz to nie problem więc spróbuje był byś taki miły i podesłał jakieś plugsy do bio ?
aQeR
01.06.2010
Hmmm
Łap link :
Chciałem wrzucić do załącznika ale za duży plik
Cvary:
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.06.2010 23:37
Łap link :
http://www.speedyshare.com/files/22739984/Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar]Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar
Chciałem wrzucić do załącznika ale za duży plik
Cvary:
// Biohazard mod configuration file echo Executing Biohazard mod configuration file // Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo. bh_skyname "drkg" // Pokaż twoje aktualne życie bh_showtruehealth 1 // Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność bh_lights "d" // Włącz menu broni bh_weaponsmenu 1 // Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM. bh_randomspawn 0 // Zabij samobójców w następnej rundzie. bh_punishsuicide 1 // Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze. bh_starttime 15.0 // Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć bh_buytime 0 // Maximum zombii bh_maxzombies 31 // Dźwięki wygranej bh_winsounds 1 // System amunicji. // 0 - wyłączone // 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem // 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania bh_ammo 1 // Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną. bh_impactexplode 1 // Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE. bh_flashbang 1 // Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany. bh_autonvg 1 // Wydoczność żyć do 255. bh_caphealthdisplay 1 // Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie. bh_obeyarmor 0 // Pieniądze za zainfekowanie. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Knockback system. bh_knockback 1 // Wyłącz knockback kiedy zombie kucają. bh_knockback_duck 1 // Maxymalny dystans knockback żeby był efekt. bh_knockback_dist 280.0 // Włącz klasy Zombie. bh_zombie_class 1 // Losowo wybierana klasa zombie. bh_randomclass 1 // Zombie są odradzane jako Zombie. bh_respawnaszombie 1 // Bonus gdy zabijesz Zombie. bh_kill_bonus 1 // Nagroda za zabicie zombie. // 0 - wyłączone // 1 - full magazynek // 2 - he grenade // 3 - oba wyżej bh_kill_reward 2 // Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi) bh_zombie_countmulti 0.15 // Starting zombie(s) health multiplier. bh_zombie_hpmulti 2.0 // CVARY dodatkowych pluginów // bio_radar.sma // // Włącz/wyłącz plugin. bh_zombie_radar 1 //bio_smokeflare.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_flare_enable 1 // Długość trwania flary. bh_flare_duration 999.9 // bio_antiblock.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_antiblock 1 // bio_boatescape.sma // // Chopper arrival delay. bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. flashlight_custom 1 // Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0). flashlight_show_all 1 // Czas po którym wyczerpie się latarka. flashlight_fulldrain_time 120 // Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana. flashlight_fullcharge_time 20 // Kolory latarki. // 0 - losowy kolor // 1 - kolor teamu flashlight_color_type 1 // Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_ct 255255255 // Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_te 255255255 // Promień latarki flashlight_radius 9 // Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke. flashlight_distance_max 2000.0 // Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką. flashlight_attenuation 5
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.06.2010 23:37