←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
Sposób użycia ColorChatu

Locked

radek_b11's Photo radek_b11 01.06.2010

Witam

Jak użyć w BF2: #include <colorchat> ??

Jak dodaję include/bf2 do bazy w amxx studio i potem odczytuję sma dopisuję przy reszcie include: #include <colorchat> i jak biorę kompile to mam jakis błąd że niby jakiś color msg w check.inl jest.
Da się to jakoś ominąć?
Bo chciałbym nadać kolor informacji o rangach.
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 01.06.2010

z tego co widzę to chyba chcesz zadeklarować drugi raz tą samą funkcję/zmienną.
jeżeli tak jest to pewnie możesz skorzystać z jakiejś już dostępnej funkcji
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 01.06.2010

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\include\bf2/check.inl(718) : error 021: symbol already defined: "ShowColorMessage"

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Raduś\Pulpit\bf2rank.amx (compile failed).
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 01.06.2010

mógłbyś edytować swój colorchat.inc i zmienić w nim wszystkie "ShowColorMessage" na coś innego np "ShowColorMessage2"
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 01.06.2010

A mam pytanie bo niby jest jakiś "ShowColorMessage" to nie mogę z niego korzystać?

zmieniłem na ShowColorMessage2 i skompilowało.

A teraz jak nadać kolor na to:

{
format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
??

Jak były komendy print to dawałem: ColorChat(id,GREEN,"^x04 a teraz jak ?

jak dodałem tak:

{
ColorChat(id,GREEN,"^x04Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}

To była cała linijka na zielono ale w formie tekstu który zaraz zniknął :P
Edited by radek_b11, 01.06.2010 13:47.
Quote
Locked