Sposób użycia ColorChatu
radek_b11 01.06.2010
Witam
Jak użyć w BF2: #include <colorchat> ??
Jak dodaję include/bf2 do bazy w amxx studio i potem odczytuję sma dopisuję przy reszcie include: #include <colorchat> i jak biorę kompile to mam jakis błąd że niby jakiś color msg w check.inl jest.
Da się to jakoś ominąć?
Bo chciałbym nadać kolor informacji o rangach.
Jak użyć w BF2: #include <colorchat> ??
Jak dodaję include/bf2 do bazy w amxx studio i potem odczytuję sma dopisuję przy reszcie include: #include <colorchat> i jak biorę kompile to mam jakis błąd że niby jakiś color msg w check.inl jest.
Da się to jakoś ominąć?
Bo chciałbym nadać kolor informacji o rangach.
mgr inż. Pavulon
01.06.2010
z tego co widzę to chyba chcesz zadeklarować drugi raz tą samą funkcję/zmienną.
jeżeli tak jest to pewnie możesz skorzystać z jakiejś już dostępnej funkcji
jeżeli tak jest to pewnie możesz skorzystać z jakiejś już dostępnej funkcji
radek_b11 01.06.2010
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\include\bf2/check.inl(718) : error 021: symbol already defined: "ShowColorMessage"
1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Raduś\Pulpit\bf2rank.amx (compile failed).
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\include\bf2/check.inl(718) : error 021: symbol already defined: "ShowColorMessage"
1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Raduś\Pulpit\bf2rank.amx (compile failed).
mgr inż. Pavulon
01.06.2010
mógłbyś edytować swój colorchat.inc i zmienić w nim wszystkie "ShowColorMessage" na coś innego np "ShowColorMessage2"
radek_b11 01.06.2010
A mam pytanie bo niby jest jakiś "ShowColorMessage" to nie mogę z niego korzystać?
zmieniłem na ShowColorMessage2 i skompilowało.
A teraz jak nadać kolor na to:
{
format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
??
Jak były komendy print to dawałem: ColorChat(id,GREEN,"^x04 a teraz jak ?
jak dodałem tak:
{
ColorChat(id,GREEN,"^x04Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
To była cała linijka na zielono ale w formie tekstu który zaraz zniknął
Edited by radek_b11, 01.06.2010 13:47.
zmieniłem na ShowColorMessage2 i skompilowało.
A teraz jak nadać kolor na to:
{
format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
??
Jak były komendy print to dawałem: ColorChat(id,GREEN,"^x04 a teraz jak ?
jak dodałem tak:
{
ColorChat(id,GREEN,"^x04Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
To była cała linijka na zielono ale w formie tekstu który zaraz zniknął
Edited by radek_b11, 01.06.2010 13:47.