Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Warning: Tag mismatch on line 575


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Posted 30.05.2010 14:25

if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP && !informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
damage=float(health)+1.0;
}
}


Linia 575 to pierwsza wyżej.
Przy kompilacji warning:

Warning: Tag mismatch on line 575

O co chodzi? :)
Kiedyś jak miałem taką treść warningu chodziło o liczbę 10.0 zamiast 10 - w tym momencie czegoś takiego nie ma ;]

EDIT: Metodą prób i błędów:
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13))


Mozna zamknac/usunac

Edited by Change, 30.05.2010 14:26.

  • +
  • -
  • 0

#2 Raptiler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Posted 30.05.2010 20:37

if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP && !informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
damage=float(health)+1.0;
}
}


Linia 575 to pierwsza wyżej.
Przy kompilacji warning:

Warning: Tag mismatch on line 575

O co chodzi? :)
Kiedyś jak miałem taką treść warningu chodziło o liczbę 10.0 zamiast 10 - w tym momencie czegoś takiego nie ma ;]

EDIT: Metodą prób i błędów:
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13))


Mozna zamknac/usunac


Tu problemem są nawiasy klamrowe,

if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP && !informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
{
damage=float(health)+1.0;
}
}


Kod zawsze powinien byc czytelnie ustawiony , unikniesz w ten sposób warningów i kod będzie dla wszystkich czytelny :)

Edited by Raptiler, 30.05.2010 20:38.

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users