Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Strzały wybuchają ?
Temat rozp. KariiO, 30.05.2010 11:18
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.05.2010 11:18
Witam jak grałem w Half-life'a zauważyłem że gdy tam strzelasz z kuszy to pociski wybuchają dało by się w diablo coś takiego zrobić ?
#2
Napisano 30.05.2010 13:10
a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 30.05.2010 13:32
Chodzi i czy dało by się zrobić też np.a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
Masz łowcą 50 int. to zadaje 50 obrażeń a gdy masz 100 int. 100 obrażeń i dodatkowo wybuchają zadając 50 obrażeń.
Mógł byś powiedzieć dokładniej jak to zrobić ?
#4
Napisano 30.05.2010 14:03
nie jestem pewien bo nie mam jak przetestowac ale sprobuj przed kazdym
do precache dodaj
i gdzies na gorze
dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
mozesz ja wywolac np w explose
//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu
30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage
dodac efekt wybuchu czyli np wywolac funkcje taka :remove_entity(arrow)
public explose(ent){ if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_EXPLOSION) write_coord(origin[0]) // wspolrzedne startu write_coord(origin[1]) // wspolrzedne startu write_coord(origin[2]) // wspolrzedne startu write_short(explosion) // sprite index write_byte(150) // skala w 0'1 s write_byte(100) write_byte(1) // flagi message_end() return PLUGIN_CONTINUE }
do precache dodaj
explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
i gdzies na gorze
new explosion
dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
mozesz ja wywolac np w explose
//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu
30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 30.05.2010 14:50
+Dzięki
Można close...
Można close...
#6
Napisano 30.05.2010 14:58
dziala??
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 30.05.2010 15:21
A jak można dodać ten efekt, robiąc nową funkcję odpowiadającą za wybuch np. Smoke'a?
#8
Napisano 30.05.2010 15:25
Nie wiem czy działa bo jeszcze nie sprawdzałem , można zamknąć a Screeaam załóż swój temat