Strzały wybuchają ?
KariiO
30.05.2010
Witam jak grałem w Half-life'a zauważyłem że gdy tam strzelasz z kuszy to pociski wybuchają dało by się w diablo coś takiego zrobić ?
G[o]Q
30.05.2010
a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
KariiO
30.05.2010
Chodzi i czy dało by się zrobić też np.a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg
jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
Masz łowcą 50 int. to zadaje 50 obrażeń a gdy masz 100 int. 100 obrażeń i dodatkowo wybuchają zadając 50 obrażeń.
Mógł byś powiedzieć dokładniej jak to zrobić ?
G[o]Q
30.05.2010
nie jestem pewien bo nie mam jak przetestowac ale sprobuj przed kazdym
do precache dodaj
i gdzies na gorze
dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
mozesz ja wywolac np w explose
//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu
30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage
dodac efekt wybuchu czyli np wywolac funkcje taka :remove_entity(arrow)
public explose(ent){ if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_EXPLOSION) write_coord(origin[0]) // wspolrzedne startu write_coord(origin[1]) // wspolrzedne startu write_coord(origin[2]) // wspolrzedne startu write_short(explosion) // sprite index write_byte(150) // skala w 0'1 s write_byte(100) write_byte(1) // flagi message_end() return PLUGIN_CONTINUE }
do precache dodaj
explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
i gdzies na gorze
new explosion
dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
mozesz ja wywolac np w explose
//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu
30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage
Screeaam... 30.05.2010
A jak można dodać ten efekt, robiąc nową funkcję odpowiadającą za wybuch np. Smoke'a?
KariiO
30.05.2010
Nie wiem czy działa bo jeszcze nie sprawdzałem , można zamknąć a Screeaam załóż swój temat