←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Strzały wybuchają ?

Locked

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 30.05.2010

Witam jak grałem w Half-life'a zauważyłem że gdy tam strzelasz z kuszy to pociski wybuchają dało by się w diablo coś takiego zrobić ?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 30.05.2010

a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg :?:

jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 30.05.2010

a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg :?:

jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage

Chodzi i czy dało by się zrobić też np.
Masz łowcą 50 int. to zadaje 50 obrażeń a gdy masz 100 int. 100 obrażeń i dodatkowo wybuchają zadając 50 obrażeń.
Mógł byś powiedzieć dokładniej jak to zrobić :D ?
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 30.05.2010

nie jestem pewien bo nie mam jak przetestowac ale sprobuj przed kazdym

remove_entity(arrow)

dodac efekt wybuchu czyli np wywolac funkcje taka :

public explose(ent){
	if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED

	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)

	message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_EXPLOSION)
	write_coord(origin[0])	// wspolrzedne startu
	write_coord(origin[1])  // wspolrzedne startu
	write_coord(origin[2])  // wspolrzedne startu
	write_short(explosion)	// sprite index
	write_byte(150)	// skala w 0'1 s
	write_byte(100)	
	write_byte(1)	// flagi
	message_end()	
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

do precache dodaj

explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")


i gdzies na gorze

new explosion


dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

mozesz ja wywolac np w explose :D

//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu

30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage :D
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 30.05.2010

+Dzięki
Można close...
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 30.05.2010

dziala??
Quote

Screeaam...'s Photo Screeaam... 30.05.2010

A jak można dodać ten efekt, robiąc nową funkcję odpowiadającą za wybuch np. Smoke'a?
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 30.05.2010

Nie wiem czy działa bo jeszcze nie sprawdzałem , można zamknąć a Screeaam załóż swój temat :P
Quote
Locked