Pytanie.
Krejzol
30.05.2010
Witam. Chce zrobić tak, że gdy ktoś zginie i obserwuje kogoś (jak normalnie w prawym dolnym rogu nick, level, klasa itp.) To pod klasą jest ilość życia.
Zrobiłem tak:
Ale gdy tak posiadam to pokazuje mi cały czas; zycie: 1
Zrobiłem tak:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nZycie: %i^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],get_user_health(id),player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])
show_hudmessage(id, Msg)
Ale gdy tak posiadam to pokazuje mi cały czas; zycie: 1
Screeaam... 30.05.2010
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0) format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nZycie: %i^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],get_user_health(index),player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index]) show_hudmessage(id, Msg)