Szukamy:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) new args[2] args[0]=lucky_bastard
zamieniamy na:
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) new args[3] args[0]=lucky_bastard args[2]=id
Znajdz:
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)zamien z 2 na 3 zeby wygladalo tak:
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,3)Poniewaz wszedzie ponizej bedziemy zmieniac dane w ten sam sposob wiec w edytorze jakiego uzywasz uzyj funkcji zamień (ctrl + r) i zamieniamy:
,args,2)na
,args,3)
Znajdujemy funkcje public task_setplayer(args[])
i zamieniamy:
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[2]])