Witam. Jak mogę wykonać funkcję na graczu.
Np.
Gracz widzi na przeciwnikach białem kręgi które się rozchodzą jak fala?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcja.
Temat rozp.
Screeaam...
, 28.05.2010 15:03
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 28.05.2010 15:03
#2
Napisano 28.05.2010 21:27
Ściągnij War3ft 3.0 RC Instalacja + Opis ! [PL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X weź plik scripting/war3ft/effects.inl
Jedną z funkcji jest
iSprite to id sprita:
Jedną z funkcji jest
stock Create_TE_BEAMCYLINDER(origin[3], center[3], axis[3], iSprite, startFrame, frameRate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed){ message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte( TE_BEAMCYLINDER ) write_coord( center[0] ) // center position (X) write_coord( center[1] ) // center position (Y) write_coord( center[2] ) // center position (Z) write_coord( axis[0] ) // axis and radius (X) write_coord( axis[1] ) // axis and radius (Y) write_coord( axis[2] ) // axis and radius (Z) write_short( iSprite ) // sprite index write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate in 0.1's write_byte( life ) // life in 0.1's write_byte( width ) // line width in 0.1's write_byte( amplitude ) // noise amplitude in 0.01's write_byte( red ) // color (red) write_byte( green ) // color (green) write_byte( blue ) // color (blue) write_byte( brightness ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed in 0.1's message_end() }która pokazuje wszystkim taki krąg.
iSprite to id sprita:
giSprite = precache_model("sprites/white.spr");
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych