Nekromanta i plugin
Evinek
27.05.2010
Witam
Pierwsze pytanie:
Bym prosił o jakiś tutorial który by pokazał jak zrobić dokładnie drugiego nekromante.
Na zwykłym nekromancje nie działa moc na nozżu a na nowej klasie działa więc chce tylko przenieść moc jego.
Drugie pytanie jest takie:
Jak się nazywa plugin gdzie skrzynki nie wybuchają?
Trzecie:
Nekromanta gdy ożywia robi się niewidzialny i gdy ożywi jest nadal niewidzialny przez 3 sekundy (widoczność 0/255)
Czwarte:
Żeby dana klasa dostawała w każdej rundzie mp5.
Robiłem to na nekromancie (Żeby dostawał HE) ale dostaje tylko HE gdy wybiorę tą klase gdy żyje (tylko raz)
Za dobre tutoriale będą plusy
@@EDIT@@
Piąte:
Jak zmniejszyć/zwiększyć czas ładowania na nożu
Użytkownik Evinek edytował ten post 27.05.2010 17:38
Pierwsze pytanie:
Bym prosił o jakiś tutorial który by pokazał jak zrobić dokładnie drugiego nekromante.
Na zwykłym nekromancje nie działa moc na nozżu a na nowej klasie działa więc chce tylko przenieść moc jego.
Drugie pytanie jest takie:
Jak się nazywa plugin gdzie skrzynki nie wybuchają?
Trzecie:
Nekromanta gdy ożywia robi się niewidzialny i gdy ożywi jest nadal niewidzialny przez 3 sekundy (widoczność 0/255)
Czwarte:
Żeby dana klasa dostawała w każdej rundzie mp5.
Robiłem to na nekromancie (Żeby dostawał HE) ale dostaje tylko HE gdy wybiorę tą klase gdy żyje (tylko raz)
Za dobre tutoriale będą plusy
@@EDIT@@
Piąte:
Jak zmniejszyć/zwiększyć czas ładowania na nożu
Użytkownik Evinek edytował ten post 27.05.2010 17:38
LeOn
27.05.2010
4.
dopisz pod tym( linijka około 1500)
TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ.
Użytkownik LeOn edytował ten post 27.05.2010 17:48
dopisz pod tym( linijka około 1500)
///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==twoja klasa) { player_class[id] = twoja klasa give_item(id, "weapon_mp5") }
TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ.
///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==twoja klasa) { player_class[id] = twoja klasa give_item(id, "weapon_mp5") } if(player_class[id]==Lowca) { new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) if(bow[id] == 1) { if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) { bowdelay[id] = get_gametime() command_arrow(id) } entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2) } // nade if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2) { switch(weapon) { case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE: { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(g_TrapMode[id]) { case 0: g_TrapMode[id] = 1 case 1: g_TrapMode[id] = 0 } client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]") g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } default: g_TrapMode[id] = 0 } } }
Użytkownik LeOn edytował ten post 27.05.2010 17:48
Le0nik
27.05.2010
1.Musisz dopisz to
do
4.Sproboj to dodac w public roundstart
if(player_class[i] == Twoja klasa)
{
fm_give_item(i, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, 120)
}
ma to wygladac tak
Użytkownik Le0nik edytował ten post 27.05.2010 20:34
g_haskit[id] = 1
do
player_class[id] = Twojaklasa g_haskit[id] = 1
4.Sproboj to dodac w public roundstart
if(player_class[i] == Twoja klasa)
{
fm_give_item(i, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_MP5NAVY, 120)
}
ma to wygladac tak
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 count_jumps(i) give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 if(player_class[i] == twoja klasa) { fm_give_item(i, "weapon_mp5NAVY") cs_set_user_bpammo(i, CSW_mp5NAVY, 120) } golden_bulet[i]=0 invisible_cast[i]=0 ultra_armor[i]=0 num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor) set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false }
Użytkownik Le0nik edytował ten post 27.05.2010 20:34
Evinek
28.05.2010
4. działa leci plus
1. Coś nie tak bo nie mogę ożywiać.
EDIT:
1. już działa musiałem pozmieniać jeszcze gdzie jest if to dodać else if i moja klasa nowa
Czekam na reszte odp.
EDIT:
Zapomniałem dać PLUSA
Już ci dałem Le0nik
Użytkownik Evinek edytował ten post 28.05.2010 18:25
1. Coś nie tak bo nie mogę ożywiać.
EDIT:
1. już działa musiałem pozmieniać jeszcze gdzie jest if to dodać else if i moja klasa nowa
Czekam na reszte odp.
EDIT:
Zapomniałem dać PLUSA
Już ci dałem Le0nik
Użytkownik Evinek edytował ten post 28.05.2010 18:25