Kilka dodadków do diablo
djpatryk 25.05.2010
2. Jak zrobić takie coś?
(chodzi o ten napis jak na kogoś najeżdżdzasz
3. I jeszcze jak coś takiego zrobić. Wszystko na ssach:
Proszę o pomoc!
Edited by djpatryk, 25.05.2010 13:43.
false
25.05.2010
Szukasz:
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
}
BoostRing(id)
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])
KariiO
25.05.2010
A gdzie info że jeżeli chce to skompilować lokalnie musi mieć colorchat.inc ?Levele
Szukasz:
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
}
BoostRing(id)
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])
A i jeszcze to:
#include <colorchat>mówi ci coś ?
pewnie też o bb-code nie słyszałeś ?
Edited by KariiO, 25.05.2010 18:24.
ReDDi
25.05.2010
#include <colorchat>pod innymi includami tzn tak jak tutaj
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx>
Le0nik
25.05.2010
djpatryk 25.05.2010
Edited by djpatryk, 25.05.2010 20:49.
Le0nik
25.05.2010
Musisz to wrzucic do folderu icnlude jest w kompilatorze
Attached Files
Edited by Le0nik, 25.05.2010 20:51.
djpatryk 25.05.2010
Le0nik
25.05.2010
2.Rozpakuj
3.Wszystkie pliki .sma wrzucasz do katalogu głównego (tam gdzie jest plik amxxpc,compile)
4.Wszystkie .inc do include
5.Jeśli wszystko wkleiłeś tak jak należy klikasz na compile otworzy ci sie konsola i czekasz aż sie z compiluje
6.Jak już sie skompilowało znajdziesz plik .amxx w folderze compiled ,a jeśli sie nie skompilowało wyskoczą różne błedy jakie popełniłeś
Myśle że dałem ci jakieś wskazowki. pozdro
Attached Files
djpatryk 25.05.2010
Le0nik
25.05.2010
new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
powinienes to dac tutaj
} } BoostRing(id)
to sie znajduje pod ostatnim itemem co podawałes i usun tamto gdzie wczesniej wkleiles
powinno byc colorchat a nie ColorChat
linijka 1547 i 1575 sa niewazne nie przeszkadzaja kodowi
zreszto zrobilem to za cb łap W zalaczniku masz poprawiony .sma sprawdz czy dziala
Attached Files
Edited by Le0nik, 25.05.2010 22:19.
djpatryk 25.05.2010
Prowok@tor
25.05.2010
1. Jak zrobić taki napis? - "[~] Nie mozna wpisac klasa wczesniej niz 2 min po starcie mapy" No i oczywiście aby nie można było wybrać przez te 2 min klasyPróbowałem to zrobić ale przy moich zdolnościach nie dałem rady
Le0nik
25.05.2010
pamietam gdzies to widziałem bo miałem to na swoim servie
albo sam przerobilem sobie nie pamietam
Edited by Le0nik, 25.05.2010 22:26.
Prowok@tor
25.05.2010
Le0nik
25.05.2010
Jeśli chodzi o kopiowanie lvl przez graczy to zakaz zmiany nicku jest