potrzebuje kod np; wpiszemy a i nasz model przyjmuje poze do rzucenia granatem chociaaz go w łapie niema
Jak sie włączy hlmv i jakis model to on ma pełno funkcji które moze wykonac
Jest to możliwe
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Temat
Temat rozp. makel9, 09.09.2008 22:13
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.09.2008 22:13
#2
Napisano 09.09.2008 22:46
http://forums.allied...ead.php?t=77107
Tu jest najnowsza werjsa a nie mam czasu dac tutaj.
Sprawdz co sie zmienia w modelu gracza gdy robi rozne czynnosci (powinienes tak namierzyc zmienna odpowiadajaca za animacje roznych czynnosci - w tym rzut granatem).
Tu jest najnowsza werjsa a nie mam czasu dac tutaj.
Sprawdz co sie zmienia w modelu gracza gdy robi rozne czynnosci (powinienes tak namierzyc zmienna odpowiadajaca za animacje roznych czynnosci - w tym rzut granatem).
#3
Napisano 09.09.2008 22:50
dzięki zaraz będę szukal
#4
Napisano 10.09.2008 10:54
Ja juz w podany wyzej sposob znalazlem
Jak bedziesz mial problem to ci podpowiem
Jak bedziesz mial problem to ci podpowiem
#5
Napisano 20.09.2008 21:15
no znalazłem ze zmienia sie "sequence "
ale jak wykonac ze po wpisaniu np "aaa"
sequence zmienia sie na np 40
chyba oto chodzi (sequence)
ale jak wykonac ze po wpisaniu np "aaa"
sequence zmienia sie na np 40
chyba oto chodzi (sequence)
#6
Napisano 20.09.2008 21:45
entity_set_int(id,EV_INT_sequence,40)
#7
Napisano 21.09.2008 09:18
Robie tak jak podałes i nic sie niezmienia
sequence tez pozostaje takie samo
sequence tez pozostaje takie samo
#8
Napisano 21.09.2008 12:25
Bez twego kodu nie wiele pomoge
#9
Napisano 21.09.2008 13:00
to napisz mi jesli mozesz najprostrzy kod np po wpisaniu a zmienia sequence na 40
#10
Napisano 21.09.2008 16:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say a","change") // Add your code here... } public change(id) { set_pev(id,pev_sequence,40) }alejak dobrze czaję na graczach nie dziala =D
#11
Napisano 21.09.2008 16:57
Tak samo robiłem i nic
#12
Napisano 21.09.2008 17:08
Powiedz moze do czego to potrzebujesz, bo moze lepiej zrobic to przez inna sztuczke ;-)
#13
Napisano 21.09.2008 18:11
chodzi mi oto ze jezeli mamy mniej niz 20 hp sequence playera zmienia sie na 110
sequence 110 = upadek po smierci
i jak mamy mniej niz 20 hp togracz upada na ziemie i niemoze sie ruszac
[ Dodano: 21-09-2008, 23:15 ]
tym sposobem
[ Dodano: 21-09-2008, 23:22 ]
przedchwilom doszedłem ze sequence mozna zmienic po smierci
[ Dodano: 23-09-2008, 10:13 ]
I co Wpadł ktos na jakis pomysł
ja cos tam wykombinowałem później pokaze jak dopracuje troche
sequence 110 = upadek po smierci
i jak mamy mniej niz 20 hp togracz upada na ziemie i niemoze sie ruszac
[ Dodano: 21-09-2008, 23:15 ]
tym sposobem
set_pev(id,pev_sequence,110niedarady tego zrobic moze macie jakis inny sposub
[ Dodano: 21-09-2008, 23:22 ]
przedchwilom doszedłem ze sequence mozna zmienic po smierci
[ Dodano: 23-09-2008, 10:13 ]
I co Wpadł ktos na jakis pomysł
ja cos tam wykombinowałem później pokaze jak dopracuje troche
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych