Temat
makel9
09.09.2008
potrzebuje kod np; wpiszemy a i nasz model przyjmuje poze do rzucenia granatem chociaaz go w łapie niema
Jak sie włączy hlmv i jakis model to on ma pełno funkcji które moze wykonac
Jest to możliwe
Jak sie włączy hlmv i jakis model to on ma pełno funkcji które moze wykonac
Jest to możliwe
Miczu
09.09.2008
http://forums.allied...ead.php?t=77107
Tu jest najnowsza werjsa a nie mam czasu dac tutaj.
Sprawdz co sie zmienia w modelu gracza gdy robi rozne czynnosci (powinienes tak namierzyc zmienna odpowiadajaca za animacje roznych czynnosci - w tym rzut granatem).
Tu jest najnowsza werjsa a nie mam czasu dac tutaj.
Sprawdz co sie zmienia w modelu gracza gdy robi rozne czynnosci (powinienes tak namierzyc zmienna odpowiadajaca za animacje roznych czynnosci - w tym rzut granatem).
Miczu
10.09.2008
Ja juz w podany wyzej sposob znalazlem
Jak bedziesz mial problem to ci podpowiem
Jak bedziesz mial problem to ci podpowiem
makel9
20.09.2008
no znalazłem ze zmienia sie "sequence "
ale jak wykonac ze po wpisaniu np "aaa"
sequence zmienia sie na np 40
chyba oto chodzi (sequence)
ale jak wykonac ze po wpisaniu np "aaa"
sequence zmienia sie na np 40
chyba oto chodzi (sequence)
makel9
21.09.2008
Robie tak jak podałes i nic sie niezmienia
sequence tez pozostaje takie samo
sequence tez pozostaje takie samo
makel9
21.09.2008
to napisz mi jesli mozesz najprostrzy kod np po wpisaniu a zmienia sequence na 40
Seba 21.09.2008
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say a","change") // Add your code here... } public change(id) { set_pev(id,pev_sequence,40) }alejak dobrze czaję na graczach nie dziala =D
Miczu
21.09.2008
Powiedz moze do czego to potrzebujesz, bo moze lepiej zrobic to przez inna sztuczke ;-)
makel9
21.09.2008
chodzi mi oto ze jezeli mamy mniej niz 20 hp sequence playera zmienia sie na 110
sequence 110 = upadek po smierci
i jak mamy mniej niz 20 hp togracz upada na ziemie i niemoze sie ruszac
[ Dodano: 21-09-2008, 23:15 ]
tym sposobem
[ Dodano: 21-09-2008, 23:22 ]
przedchwilom doszedłem ze sequence mozna zmienic po smierci
[ Dodano: 23-09-2008, 10:13 ]
I co Wpadł ktos na jakis pomysł
ja cos tam wykombinowałem później pokaze jak dopracuje troche
sequence 110 = upadek po smierci
i jak mamy mniej niz 20 hp togracz upada na ziemie i niemoze sie ruszac
[ Dodano: 21-09-2008, 23:15 ]
tym sposobem
set_pev(id,pev_sequence,110niedarady tego zrobic moze macie jakis inny sposub
[ Dodano: 21-09-2008, 23:22 ]
przedchwilom doszedłem ze sequence mozna zmienic po smierci
[ Dodano: 23-09-2008, 10:13 ]
I co Wpadł ktos na jakis pomysł
ja cos tam wykombinowałem później pokaze jak dopracuje troche