Mam kilka pytań:
1.Jak zrobić aby dana klasa po naładowaniu noża regenerowała sobie np z 25 hp?
2.Jak zrobić aby dana klasa po naładowaniu noża miała dodatkowe 3 skoki w powietrzu? ładując tylko raz nóż jak skoczy 3 razy można drugi raz naładować, chodzi mi o to że jak naładuję się 2 razy i mam 6 skoków
3.Co i gdzie dodać do klasy by mogła trapować granaty ?
4.Jak zrobić aby dana klasa biegała szybciej na start o np 30 %?
Podawajcie też gdzie dodać może w jakiej linijce w przybliżeniu
Za zrobienie tego nagradzam + oczywiście jak ktoś zrobi te 4 dostanie 4+
24 maj 2010 - 09:07:
Jeszcze dodam jedno pytanie:
5.Jak dodać danej klasie że za zabicie przeciwnika odnawia się ammo jak u barbarzyńcy?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kilka pytań
Temat rozp. LeOn, 24.05.2010 08:40
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.05.2010 08:40
#2
Napisano 24.05.2010 13:27
A Wiec Tak . ( Mysle Ze Nikt Mnie Nie Wyprzedzi ) :
( wszystko pisze z pamieci wiec .... )
1.Pod :
Dodajesz :
2. Mozesz Sprobowac Tak Jak Tamto , ale zamiast change_health mozesz dodac
albo :
Pod:
Dodac :
ale to bedzie na caly czas .
3. Pod Klasa w :
dodac:
4.tez w Bow Pod Klasa ( tam gdzie player jumpix ) dodac :
Chyba Dobrze .
Pozdrawiam .
( wszystko pisze z pamieci wiec .... )
1.Pod :
public call_cast(id)
Dodajesz :
case Twoja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "To Co Ma Pisac")
change_health(id,25,0,"")
}
2. Mozesz Sprobowac Tak Jak Tamto , ale zamiast change_health mozesz dodac
player_b_jumpx[id]=Ilosc_skokow
albo :
Pod:
///////////////////// BOW /////////////////////////
Dodac :
}
if(player_class[id] == Twoja Klasa)
{
player_b_jumpx[id]=Ilosc Skokow
}
ale to bedzie na caly czas .
3. Pod Klasa w :
public select_class_menu(id, key)
dodac:
g_GrenadeTrap[id] = 1
4.tez w Bow Pod Klasa ( tam gdzie player jumpix ) dodac :
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+Jak_SZYBKO.0)
Chyba Dobrze .
Pozdrawiam .
#3
Napisano 24.05.2010 15:04
1 Hp się ładuję: +
2 Skoki są ale się nie zerują czyli naładuję pasek skoki są skoczę 3 razy i skoki są nadal a m ich już nie być: - do poprawy
3 Granaty się nie trapują: - do poprawy
4
5 nie napisałeś trudno czekam na dalszą pomoc.
2 Skoki są ale się nie zerują czyli naładuję pasek skoki są skoczę 3 razy i skoki są nadal a m ich już nie być: - do poprawy
3 Granaty się nie trapują: - do poprawy
4
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+Jak_SZYBKO.0)z tym już kompletnie nie wiem jak ustawiłem to latał jak na potrójnym speedhacku ale nawet jeśli to speeda miał tylko na nożu a ja chcę i na nożu i n broniach ( wszystkich)
5 nie napisałeś trudno czekam na dalszą pomoc.
#4
Napisano 24.05.2010 15:11
Znajdź:5.Jak dodać danej klasie że za zabicie przeciwnika odnawia się ammo jak u barbarzyńcy?
if ((player_class[iShooterID] == BarbarzyncaZmień na:
if ((player_class[iShooterID] == Barbarzynca)||(player_class[iShooterID] == Twoja Klasa))Znajdź:
if (player_class[kid] == Barbarynca)Zmień na:
if (player_class[kid] == Barbarynca)||(player_class[kid] == Twoja Klasa))
Użytkownik KariiO edytował ten post 24.05.2010 15:12
#5
Napisano 24.05.2010 22:02
Z Tego Co Pamietam , to w
Maxymalnie jest 400 albo 1000 . Gdy Wpiszesz wiecej klasa swiruje . dlatego daj sobie np. 150.0
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+Jak_SZYBKO.0)
Maxymalnie jest 400 albo 1000 . Gdy Wpiszesz wiecej klasa swiruje . dlatego daj sobie np. 150.0
#6
Napisano 25.05.2010 08:39
Hkn ale po co ma dawać szybkość do prethinku , będą dodatkowe lagi.... ? skoro może:
znajdź:
znajdź:
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)dodaj pod tym:
else if(player_class[id] == TWOJAKLASA) speeds= xx + floatround(player_dextery[id]*1.3)
#7
Napisano 25.05.2010 16:31
Działa KariiO + 4 you
Użytkownik Veeq edytował ten post 25.05.2010 17:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych