←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak dodać niewidzialnosc innej klasie?

Zablokowany

Zawodowy - zdjęcie Zawodowy 22.05.2010

Czesc chciałbym dodać zeby klasa o id Wampir miala widocznosc zredukowana do 55,
znalazlem taki kod z ninja i nie umiem dodać jeszcze tego do innej klasy:
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 22.05.2010

w select class menu znajdź
player_class[id] = Wampir

i dodaj tuż pod nią:
player_b_inv[id] = 55


To chyba tak :D
Odpowiedz

Zawodowy - zdjęcie Zawodowy 22.05.2010

ale wtedy bedzie to w /item a ja chce zeby nie bylo bo buguja..
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 22.05.2010

{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Wampir)
{
player_b_inv[id] = 55
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

Może tak?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 22.05.2010

a moze nie tak :?:

{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Wampir)
                        {
                                 new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 55
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
                        }
                        if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
Odpowiedz

Zawodowy - zdjęcie Zawodowy 23.05.2010

dzięki ;d +
Odpowiedz

Veeq - zdjęcie Veeq 25.05.2010

Mi to tylko grawitacje u ninjy usuwa.. :'( nie wiem jak to zrobić
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 25.05.2010

veeq sprobuj tak:

 
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Twoja Klasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Le0nik - zdjęcie Le0nik 25.05.2010

Ale Ninja i jego klasa bedą mieli ta sama widzialność czyli 13
Odpowiedz

Veeq - zdjęcie Veeq 25.05.2010

Nom zrobilo mi juz niewidzialna klase ale nadal nie dziala grawitacja u ninjy Zawodowy tobie dziala?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 25.05.2010

co ma widocznosc do grawitacji :?: gdzies sobie poprostu zepsules kod swoja nie umiejetna edycja i tyle poszukaj w set_gravitychange badz czyms podobnym
Odpowiedz

  • +
  • -
Le0nik - zdjęcie Le0nik 25.05.2010

Właśnie pokaz ten kod
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}
Odpowiedz

Veeq - zdjęcie Veeq 25.05.2010

Naprawilem juz grawitacje nicnjy a teraz znow nie dziala niewidzialnosc u aniola! Ja nie wiem : D ide spac moze jutro jak sie wyspie to zrobie xD

25 maj 2010 - 22:36:
powiedzcie mi co mam w tym źle zrobione moja klasa nazywa sie Aniol :
public set_renderchange(id)
{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Aniol)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 55
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
                        }
                        else if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 26.05.2010

omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:

 
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Le0nik - zdjęcie Le0nik 26.05.2010

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}


Tak to nie bo ninja bedzie miał 55 widocznosci tyle samo co anioł
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 26.05.2010

omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:

 
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

}



Taa.. Pierw Ty się naucz, zrobiłeś, że Ninja będzie mieć 55 widzialności. -.-
Odpowiedz

  • +
  • -
Le0nik - zdjęcie Le0nik 26.05.2010

Popieram Srceeaam...
Najpierw ty sie naucz,a nie wyzywasz innych :spadowa::spadowa::spadowa:
Odpowiedz

Veeq - zdjęcie Veeq 26.05.2010

dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze... Jak zrobić żeby to dobrze działało?

26 maj 2010 - 18:37:
To działa lecz pokazuje w /item opis :/
{
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
        {       
                if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
                {
                        new render=255
                        
                        if (player_class[id] == Wampir)
                        {
                                 player_b_inv[id] = 55
                        }
                        if (player_class[id] == Ninja)
                        {
                                new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
                                render = 13
                                
                                if(player_b_inv[id]>0)
                                {
                                        while(inv_bonus>0)
                                        {
                                                inv_bonus-=20
                                                render--
                                        }
                                }
Odpowiedz

  • +
  • -
Le0nik - zdjęcie Le0nik 26.05.2010

dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze...


co to miało znaczyć to nie twój temat załóż swój.
Odpowiedz

Veeq - zdjęcie Veeq 26.05.2010

Ale nie trzeba zakładać 10000 takich samych tematów lepiej rozwiązać tą sprawe w jednym... -.-
Odpowiedz
Zablokowany