Jak dodać niewidzialnosc innej klasie?
Zawodowy 22.05.2010
Czesc chciałbym dodać zeby klasa o id Wampir miala widocznosc zredukowana do 55,
znalazlem taki kod z ninja i nie umiem dodać jeszcze tego do innej klasy:
znalazlem taki kod z ninja i nie umiem dodać jeszcze tego do innej klasy:
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
SoLiD
22.05.2010
w select class menu znajdź
i dodaj tuż pod nią:
To chyba tak
player_class[id] = Wampir
i dodaj tuż pod nią:
player_b_inv[id] = 55
To chyba tak
SoLiD
22.05.2010
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Wampir)
{
player_b_inv[id] = 55
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Może tak?
G[o]Q
22.05.2010
a moze nie tak
{ if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Wampir) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 55 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } } if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
SzukamProDM
25.05.2010
veeq sprobuj tak:
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja || player_class[id] == Twoja Klasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Veeq 25.05.2010
Nom zrobilo mi juz niewidzialna klase ale nadal nie dziala grawitacja u ninjy Zawodowy tobie dziala?
G[o]Q
25.05.2010
co ma widocznosc do grawitacji gdzies sobie poprostu zepsules kod swoja nie umiejetna edycja i tyle poszukaj w set_gravitychange badz czyms podobnym
Le0nik
25.05.2010
Właśnie pokaz ten kod
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
Veeq 25.05.2010
Naprawilem juz grawitacje nicnjy a teraz znow nie dziala niewidzialnosc u aniola! Ja nie wiem : D ide spac moze jutro jak sie wyspie to zrobie
25 maj 2010 - 22:36:
powiedzcie mi co mam w tym źle zrobione moja klasa nazywa sie Aniol :
25 maj 2010 - 22:36:
powiedzcie mi co mam w tym źle zrobione moja klasa nazywa sie Aniol :
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Aniol) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 55 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } } else if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
SzukamProDM
26.05.2010
omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:
}
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
}
Le0nik
26.05.2010
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Tak to nie bo ninja bedzie miał 55 widocznosci tyle samo co anioł
Screeaam... 26.05.2010
omg.... naucz sie dodawac 1 moc do 2 klas...:
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja ||player_class[id] == Aniol)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 55
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
}
Taa.. Pierw Ty się naucz, zrobiłeś, że Ninja będzie mieć 55 widzialności. -.-
Veeq 26.05.2010
dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze... Jak zrobić żeby to dobrze działało?
26 maj 2010 - 18:37:
To działa lecz pokazuje w /item opis
26 maj 2010 - 18:37:
To działa lecz pokazuje w /item opis
{ if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Wampir) { player_b_inv[id] = 55 } if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
Le0nik
26.05.2010
dobra nie nabijajcie sobie postów bo to mi nie pomorze...
co to miało znaczyć to nie twój temat załóż swój.
Veeq 26.05.2010
Ale nie trzeba zakładać 10000 takich samych tematów lepiej rozwiązać tą sprawe w jednym... -.-